
Животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!Yavkata написа:По -късото кормило прави управлението по - "пъргаво", маневрите се поситгат с по- малко изместване на корлилото. По -дългото придава усещане за по - голяма стабилност и леко забавяне на маневреността.
Дали дадена дължина на кормилото ще ти е удобна зависи от телосложението ти, дължина на ръцете, ширина на гръден кош.
Освен дължината за "удобството" има значение и издигането на кормилото.
Всъщност май най - добре е да прочетеш статията от сайта "Как да настроим правилно байка си".
А?ACID BURN написа:Според Физиката колкото повече една сила е приложена в края на лост толкова по-малко усилието.Най-обикновен пример:Ако сложиш в количка 10 кг и я хванеш в краищата на дръжките(говоря за стройтелна количка) ще ти се стори че са 10 кг, ако я хваннеш в начолото на дръжките ще ти се сторят 20 кг.В този случай спускачите имат дълги кормила, защото колко повече ръцете им са в края на кормилото толкова по-лесно могат да преодолеят предпятствието.
bdz43r написа:А?ACID BURN написа:Според Физиката колкото повече една сила е приложена в края на лост толкова по-малко усилието.Най-обикновен пример:Ако сложиш в количка 10 кг и я хванеш в краищата на дръжките(говоря за стройтелна количка) ще ти се стори че са 10 кг, ако я хваннеш в начолото на дръжките ще ти се сторят 20 кг.В този случай спускачите имат дълги кормила, защото колко повече ръцете им са в края на кормилото толкова по-лесно могат да преодолеят предпятствието.
Дай пак, че нищо не се разбра.
Излезе, че ако сложа в количка 10кг, ще вдигам или 10, или 20кг. Тогава каква ще е файдата от лоста и от количката?
А дългото кормило носи повече стабилност и се правят по-фини движения с него, но малко по-трудно се прави остър завой. По-малкото усилие при завъртане не е особено съществено (то и без това си е достатъчно малко).
Мда, това го схванах.ACID BURN написа:Да услилието не е съществено, но представи си, че караш ДХ и камък ти завърта кормилото ако си с 590 ще бъде мн мн по-трдуно да реагираш даже отколкото с 710 примерно.
ko3er написа:bdz43r написа:А?
Дай пак, че нищо не се разбра.
Излезе, че ако сложа в количка 10кг, ще вдигам или 10, или 20кг. Тогава каква ще е файдата от лоста и от количката?
/quote]
Да речем,че в единия случай,когато си хванал дръжките на количката в края,усилието,което прилагаш на количката за да вдигнеш 10-те кг да речем е 100N(нютон-а).Ако хванеш количката в началото на дръжките почти до кофата усилието,което трябва да приложиш на количката за да вдигнеш 10-те кг ще е 200N (примерно).Сега разбра ли какъв е принципа?![]()
![]()
![]()
ACID BURN написа: Ммммм не си спомням формулата точно
brotalen55 написа:az karam s 720mm i mi e mnogo udobno
За мен дължината и вида на кормилото е нещо доста индивидуално...
outfaced написа:За мен дължината и вида на кормилото е нещо доста индивидуално...
пък после има и издигане и ъгъл на извивката ...![]()
въобще засукана работа
Antares написа: За сметка на по-голям път - печелиш сила.
ochmi написа:800mm е кормилото
GSE - Геодезия, Кадастър, Вертикално планиране и други. 0877/290-235 
argon написа:И те съветвам какъвто и стил да караш, все пак не взимай 800мм кормило с 12см лапа
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта