rarekin написа:
CL дисковете са си наред. Бих казал, че в много отношения са по-добрата система за захващане. Да не говорим, че са и по-евтини (поне Шиманските са).
ехоpetio написа:petio написа:изкам да попитам някой дали знае магазин в свищов у който мога да си купя cross T-rex.
PtD написа:rarekin написа:
CL дисковете са си наред. Бих казал, че в много отношения са по-добрата система за захващане. Да не говорим, че са и по-евтини (поне Шиманските са).
В кои по-точно отношения? Че да взема да си сложа на мотора CL-ротори - там съм с по-лошата система с 6 болта, пък дисковете са по 320мм.
TOYAGA написа:Истински ПО-ДОБРОТО от конструктивна гледна точка при CL е друго – възлагането на носенето на две РАЗЛИЧНИ натоварвания на ДВА РАЗЛИЧНИ, идеално пригодени за целта елемента. При IS болтовете носят и радиално и аксиално (което е КОМПРОМИС), докато при CL радиалните усилия се носят от шлиците (перфектен за целта елемент), а аксиалните – от гайката (перфектен за целта елемент).
rarekin написа:Намалява като цяло и времето за монтиране и демонтиране
tkpopov написа:Налага се да сменям преден дерайльор SHIMANO FD TZ 31, обаче този модел не го намирам в нито един магазин. Какви модели ще препоръчате, които да са съвместими с този модел?
veskoz написа:Момци, луфта при CL е гонен ефект. Някой ш'са сети ли що?!
Inzagi написа:и още един въпрос :Тия побъркАли ли са се ? 120 лв за плача
Ozzie написа:rarekin написа:Намалява като цяло и времето за монтиране и демонтиране
Ама пък ако се наложи да сваляш ротор в полеви условия, сещ'ш се какви инструменти трябват за CL и за болтовете.
rarekin написа:Ozzie написа:rarekin написа:Намалява като цяло и времето за монтиране и демонтиране
Ама пък ако се наложи да сваляш ротор в полеви условия, сещ'ш се какви инструменти трябват за CL и за болтовете.
От всичките ми карания докато съм бил на CL ротори ми се е налагало да ги свалям в полеви условия 0 пъти.![]()
Mожеш ли да опишеш точно какъв проблем трябва да възникне в полеви условия, че да се наложи демонтиране на ротор? Струва ми се, че, ако се стигне до толкова крайна нужда, това ще бъде най-малкия проблем на колоездача на въпросното колело.
Ако искаш можеш ти да дадеш пример на теб колко пъти ти се е случвало да правиш въпросната процедура при описаните обстоятелства (независимо за какъв захват на ротора става дума).
Да не говорим, че има един последващ момент, а именно - при слагането на ротора обратно познай на кой от двата захвата ще му е по-необходим динамометричен ключ. А май никой не си носи и динамометричен ключ докато кара.
xcrider написа:rarekin написа:Ozzie написа:rarekin написа:Намалява като цяло и времето за монтиране и демонтиране
Ама пък ако се наложи да сваляш ротор в полеви условия, сещ'ш се какви инструменти трябват за CL и за болтовете.
От всичките ми карания докато съм бил на CL ротори ми се е налагало да ги свалям в полеви условия 0 пъти.![]()
Mожеш ли да опишеш точно какъв проблем трябва да възникне в полеви условия, че да се наложи демонтиране на ротор? Струва ми се, че, ако се стигне до толкова крайна нужда, това ще бъде най-малкия проблем на колоездача на въпросното колело.
Ако искаш можеш ти да дадеш пример на теб колко пъти ти се е случвало да правиш въпросната процедура при описаните обстоятелства (независимо за какъв захват на ротора става дума).
Да не говорим, че има един последващ момент, а именно - при слагането на ротора обратно познай на кой от двата захвата ще му е по-необходим динамометричен ключ. А май никой не си носи и динамометричен ключ докато кара.
ами не знам дали греша, но ми се вижда по логично динамометричен да се ползва при център лок, тъй като там имаш само 1 нещо за стягане и сбъркаш ли си зле, докато при 6-те болтчета и някое да не го стегнеш добре, все пак има още 5 да "носят" дори на лок ринга има изписано нужното натягане, което значи, че е хубаво да се ползва.
Ozzie написа:Веднъж ми се наложи да свалям ротор в полеви условия, ама се наложи.
Колкото до динамометричния ключ... Сякаш всеки път като слагаш нещо по велосипеда тичаш за такъв?
rarekin написа:Ozzie написа:Веднъж ми се наложи да свалям ротор в полеви условия, ама се наложи.
Колкото до динамометричния ключ... Сякаш всеки път като слагаш нещо по велосипеда тичаш за такъв?
Именно. Веднъж. За n брой години.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта