От много години карам с такива и работят страхоооотно! Забити трънчета трябва да се вадят веднага след като ги забележиш за разлика от гумите без боза. Другото най-важно нещо е да продължиш да въртиш колелото за да може течността вътре да си свърши работата.
Дори и при това положение не съм имал проблем след внимателното почистване на всички трънчета.

Ако дупката е по-голяма или не си я забелязал на време и си спрял, се налага леко помпене, но това е всичко.
Е, естествено като всички неща и тези гуми не са вечни, така че в един момент, когато спрат да работят трябва да се сменят.
Единственият недостатък е, че са тежки, дори и по-малкия размер, който ползвам аз (предполагам, че ти си с външни гуми над 2.25 и за това си взел по-големия размер).
От около месец пробвам
DOC BLUE в комбинация с най-леката вътрешна гума на Швалбе, което сваля теглото на половина, но да видим колко време ще работи.