До автора на темата, това за 2К се отнася за планински велосипеди и поначало е вярно, но само за тях. Там обаче става въпрос за велосипеди, които да издържат на по-други условия на експлоатация, качествените вилки напр. са на цени колкото ти е бюджета, т.е. има за 150, има и за 500 лева.
За сносен хибрид не ти трябват толкова пари.
Този спринт, който си си избрал е най-доброто ново предложение на пазара в момента.
Може да има някъде други варианти /стари модели/, но е въпрос на късмет.
Големият въпрос е къде и как ще се кара велосипеда.
В града е едно /ако е с натоварено движение и чести спирания и тръгвания/, по шосе е друго, а по пътеки трето.
Хибридът горе-долу става еднакво добре, но не идеално за трите начина на каране. Евентуалното предимство на един или друг начин на каране се коригира лесно със смяна на гумите
Това
http://bikesport.bg/bg/products/1330-%D ... %BD%D0%B8_ е много интересен велосипед, има го по разни магазини на по-ниска цена.
Право кормило, 24 скорости Ацера, задна главина на шлици и стоманена вилка са супер комбинация за бърз хибрид с твърда вилка /което само по себе си е доста рядка и ценна комбинация/. Багажникът и калниците не са домислени, но ако се махнат или пък сложат по-нормални калници, които да вършат работа колелото става чудно. Ценното в него е хубавата лека алуминиева рамка, която е перфектна за твърда вилка и съответно твърдата вилка.
Феринито е по-трекинг ориентирано, има по-голям обхват от скорости и по-леки гуми, така че става и за града и за извън него.
Та и това ферини е добър вариант въпреки твърдата вилка, защото тя е стоманена, а стоманата по-добре поема вибрациите от алуминия /но е по-тежка/.