Fusion написа:... (Ако имате предложения за някое по- добро колело- споделете ги)...
rees написа:Fusion написа:... (Ако имате предложения за някое по- добро колело- споделете ги)...
Ако мога да те попитам какъв е финансовия таван, 700 като за ZX4?
Fusion написа:А дали ще издържи на по екстремни скокове?
Esoteric написа:Fusion написа:А дали ще издържи на по екстремни скокове?
ако питаш за 3-4 стъпала, както си писал в първия пост, то отговора е - да.
а спокойно може и малко повече да издържи. имайки предвид, че си 67 килограма.
rees написа:Разгледай тези предложения DRAG ONTARIO http://screambikes.eu/bg/velosipedi-planinski-s-tvurda-ramka/3027-velosiped-drag-ontario-pro.html TREK4300 http://screambikes.eu/bg/velosipedi-planinski-s-tvurda-ramka/2687-velosiped-trek-26-4300.html
Трек-ът има по-хубава скоростна система от Драг-а. Иначе аз имах вилка същата като на трека и беше много прилична за цената си, плюс че никога не съм имал проблем с разлуфтване или други подобни проблеми.
п.с. Лапа е връзката между стержена на вилката и кормилото-> http://www.bikescenter-bg.com/images/bike_center/pricelist/3185//DSC01782.JPG
п.с. 2 Средно движение или касета е апаратът, който помага движението на курбелите, или това което се върти в рамката на колелото докато въртиш педалите-> http://www.bikescenter-bg.com/images/bike_center/pricelist/176//BB_UN26.jpg
xcrider написа:това с веригата го има при всяко колело и се решава чрез поставянето на протектор на чейнстея. Струва 5-10лв.
Иначе ето откъде можеш да го купиш във Варна :
Варна, ул.Оборище 15, магазин Доктор ВЕЛО, тел: 052/ 601 024 - ДЗЗД Галиани
Варна, ул Братя Бъкстон 1, магазин Нико, - ДЗЗД НИКО
Варна, ул Оборище №5, МАГАЗИН "ДОКТОР ВЕЛО" тел.052 601 024
Варна, бул. "Васил Левски" No 58, 0888 33 29 19, М-н Ескадра
Fusion написа:Онтариото изглежда хубаво колело, но аз държа на дисковите и предпочитам да са хидравлични. А ако тръгна да тунинговам онтариото то ще излезе накрая колкото zx 4. Засега клоня основно към zx 4, но ако имате още идеи споделете ги.
xcrider написа:Взимай кроса, има по-хубави команди,(ацера вместо алтус), курбели (ацера вместо алтус) и преден деклашор(ацера вместо алтус) Седалката на грх8 струва 50лв, а тази на драга - 20. Спирачките на кроса, заедно с роторите излизат към 120-130лв бройката, а пък на драга предната 60 , задната 50лв. Каплите са с 32 спици вместо 36, което +, тъй като всички главини и шини, в по-високите класове са с 32 спици, и лесно можеш да смениш главина или шина(ако решиш, де) .Имай предвид, че тектротата на драга НЕ СТРУВАТ.Въобще не могат да се сравняват с хидравликата на кроса.
nelim написа:Щом дилемата ти се обърна и вече е м/ ЗХ4 и ГРХ8
ето ти темата -> viewtopic.php?f=30&t=92801
Всичко е въпрос на личен избор, да, ГРХ8 е с малко по-добри компоненти, но пък Драг се слави като по-добра марка, всичко е въпрос на личен избор, за мен и двата байка са трепач и с времето може да си ги окомплектоваш с компоненти за твойте нужди
пс. Прочети другата тема ще ти е от полза
Знам само, че педала като е доло, кракът ми трябва да е изпънат.
хидравличните се налага през 1-2 години, да се обезвъздушават и да им се сменя маслото . Цялата тази работа не би струвала над 20-30лв. Имай в предвид, че и при механичните и при хидравличните накладките струват по 15-20лв за една спирачка
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта