рс написа:Които не знаете къде и какви са натоварванията по колелото, що да не пишете? Пишете си, ако искате!
Аз погледнах и видеото. Карбоновата тръба е с насочено заздравяване (чрез армирането) и те я натоварват в най-безмислената посока. Обичайното предназначение на тръбите е да са натоварени на огъване, опън и изкълчване, и почти никога на смачкване по заснетия начин, напреко на оста.
Титаниум-а, който са показали, не е титанова тръба, а вероятно алуминиво-магнезиево-титанова сплав, или желязно-титанова, с доста титан - това само да уточня, не е важно. Ако ще се ползват титан, той ще е в сплав.
Титан или неръждавейка трябва да сложат отстрани на шините, и да интегрират спирачните дискове с шината. В-спирачките отвръщат на удара, ще се получи
endkuro написа:На мен постоянно ми се карате, че се изказвам неподготвен, а горния пост...
Спирам да пиша, да не си докарам гнева на Богоизбрания bikerider.
рс написа:endkuro написа:На мен постоянно ми се карате, че се изказвам неподготвен, а горния пост...
Спирам да пиша, да не си докарам гнева на Богоизбрания bikerider.
Ти вече каза великата мисъл за одраскването на алуминия - тя е за златния фонд на грешките.
endkuro написа:Изобщо някой прави ли тръби от чист титан, а не от сплав?За такива тръби - съмнявам се.
Обикновено тръбите(за велосипеди) са примес с алуминий и ванадий(съответно 3% и 2.5%), само при някой по-скъпи са съответно 6% и 4%. То впрочем и при самолетите използват най-често тези сплави, а все пак повечето сплав от титаний се използва в тази индустрия. Не съм чувал/чел някой производител на рамки да слага желязо или магнезииобикновено се използва примес алуминий, ванадий и желязо(и то под 2%) с титания за подсилки на бронираните автомобили, ама при рамките
да не говорим за магнезий, което е абсурдно някой изобщо за каквото и да е било да слага в примес с титаний. На мен постоянно ми се карате, че се изказвам неподготвен, а горния пост...
Спирам да пиша, да не си докарам гнева на Богоизбрания bikerider.
PtD написа:И аз съм премного любопитен да чуя какво е това натоварване на изкълчване. Явно е от някакъв по-висш съпромат, защото по наше време имаше само опън, натиск, огъване и срязване.
PtD написа:И аз съм премного любопитен да чуя какво е това натоварване на изкълчване. Явно е от някакъв по-висш съпромат, защото по наше време имаше само опън, натиск, огъване и срязване.
Много бих искал да видя специализирана тема за сплави и оразмеряване на колоездачни рамки на натоварване.
Bolverk написа:
Хора:
1. Заяждате се. Почети не видях информация в цялата тема а тя е 3 страници. И това са почети 3 страници натриване на носовете кой знае повече.
bikerider написа: титаний
Назад към Радост за окото (видео и снимки)
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта