[quote="Admin"]
[quote="bikerider"]
Моля някой да поясни ако бъркам нещо.
[/quote]
Ще се опитам да поясня неяснотата
Става въпрос за това, че при Avid има CPS шайби, нали така.
Въпросът е дали спирачният апарат се монтира с тях и към IS, и към PM.
Ако тези шайби са само за преходника към IS тогава значи, че самият преходник е различен от този на Hayes, т.е. по-къс е, ако мога така да се изразя. В този случай апарат Avid ще може да се монтира на преходник Hayes само без CPS шайбите, тъй като апаратите и на двете спирачки са съвместими с PM.
Доколкото разбрах обаче от наръчника на BBDB, апаратът се монтира със CPS шайбите и към PM, което означава, че преходниците за Hayes и Avid отдалечават апарат Avid + CPS шайбите му на еднакво разстояние от центъра на главината. Според мен това е вярното, но може и да греша, ако не съм разбрал правилно наръчника.
Във всички случаи, мисля, че няма да е проблем Jivkonic да монтира апарата си с Hayes преходник - в най-лошия случай ще трябва да махне CPS шайбите (на както казах, според мен това не е така).
Единствуният възможен проблем, за който се сещам, е ако преходника за Hayes измества апарата наляво или надясно така, че той да опира примерно в диска илинещо от сорта, но не ми се вярва да има такъв проблем.
[/quote]
Може и аз да съм в грешка за PM, но съм сравнявал Avid преходник със Hayes такъв и имаше разлика точно колкото шайбите. Освен да не си спомням правилно, друго не знам, щото иначе наистина нямам обяснение защо на PM да се монтира със шайбите. Ta май Windstream и Man6 са прави, явно трябва да си опресня спомените
А може и да са променили апарата и да са отместили планките за монтаж, за да се монтира на всякакви IS преходници, все пак моите спомени са на около година и нещо. Скоро ще имам случай да огледам отблизо един комплект Джусита

и ще сравня с хейсовите преходници, да си изясня къде бъркам.