TOYAGA написа:Има алтернативни материали и конструкции, но ти препоръчвам да започнеш с класически жила/брони с по-високо качество и по-грамотен монтаж.
SpoileR написа:Капваш малко масло в бронята и забрави скоро да сменяш броня или жило...
Докато дойде това време по-скоро колелото ще смениш
Black cat написа:SpoileR написа:Капваш малко масло в бронята и забрави скоро да сменяш броня или жило...
Докато дойде това време по-скоро колелото ще смениш
Това няма да помогне при разнищено жило в бронята.
EmZo написа: Общо взето Jagwire SUX BIG TIME!
EmZo написа:Мдам особено, ако бронята е Jagwire. Аз изхвърлих една такава броня, и сега благодарение на "обикновена" се радвам на значително по-голяма спирачна сила отзад. А се чудех, защо не спира пустия Авид. Общо взето Jagwire SUX BIG TIME! Прекалено са твърди. В моя случай беше от жълтия.
Да, обикновената шиманска броня се сменя по-често, но работи по-добре
EmZo написа:Мдам особено, ако бронята е Jagwire. Аз изхвърлих една такава броня, и сега благодарение на "обикновена" се радвам на значително по-голяма спирачна сила отзад. А се чудех, защо не спира пустия Авид. Общо взето Jagwire SUX BIG TIME! Прекалено са твърди. В моя случай беше от жълтия.
Да, обикновената шиманска броня се сменя по-често, но работи по-добре
ramam написа:изглежда за Бехемота положението е друго - може да става с по дълги или пък с цяла броня и закрепена с свински опашки.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта