





Поздрави

zafirovp написа:Това за врялата вода с препарат хич не е лоша идея. Браво. Все пак кажи каква ти е вилката и големината на диска, за да ти кажем дали може да усучеш вилката от спиране.
did написа:Провери, дали покрай ръчкането не си отворил луфт в главината и си затегни по-добре QR-а!
did написа:did написа:Провери, дали покрай ръчкането не си отворил луфт в главината и си затегни по-добре QR-а!
Keen on написа:Първо как да разбера дали го имам този луфт и второ аз така си затягам QR-а ,че после с хиляда зора го отварям!
taurus13 написа:Металните накладки съм ги заливал със смазка и след това директно по наклона - след 100 метра смазката изгаря и почват да си спират без проблем. Не така става обаче с резиновите - те спират хубаво и тихо до първото омасляване. Чистил съм ги как ли не и ефекта е временен - явно смазката попива в дълбочина и премахването и от повърхностния слой помага за кратко, но после пак се скапват. Затова вече купувам само металните. Тук визирам шимански накладки, тъй като имам 6 бр. шимански спирачки и една тектро. Виж, за тектро-то така и не намерих хубави накладки и отдавна съм се примирил, че градското ми колело няма да има свястна предна спирачка, докато не си купя още една шиманска.
Keen on написа:само нови накладки ли ще трябва да си купя или и диск с тях?!
Tonkata1 написа:Ако дискът е обезмаслен(знаеш как) и апарата е хубаво почистен,няма откъде да се омаслят наново накладките,освен ако не капне пак масло ...![]()
хахахахахаDownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
Drag4o0 написа:Какъв стил караш, че си разбил така колелото??Аз също съм с клаймър, също с дуро дж д , също с 180мм ротор отперд и нищо му няма, а го блъскам здраво!
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта