EccentricMOTION написа:Пак ще си позволя да се намеся - в левия ботуш е въздушната пружина, а в десния хидравличния патрон, който отговаря за ребаунд и заключване. С настройката на ребаунда регулираш преминаването на маслото през отвор/шим, а заключването е хидравлично- т.е. блокираш пътя на маслото. Фабричното масло на вилките е 5 или 7.5w, което често се приема като прекалено гъсто, правещо вилката 'бавна' и тромава. Често фабричното масло се подменя с рядко такова(с нисък вискозитет), именно 2.5w, което прави вилката много отзивчива и динамична. Количеството трябва да е толкова, че да залива шайбите, отвор или каквото имаш в хидравличния патрон(вероятно около 50-70мл). Хидравличния патрон няма общо с въздушната пружина, поради което няма вентил.
Ако я пращаш в Сф - търси Любо от DragZone на бул. България. Той е човека, гарантирам ти за неговите способности!
Доколкото знам, Suntour имат сервизируеми патрони с въздушна и маслена камера, което съвсем не значи, че горепосочения е такъв... Също така, доколкото разбирам, в маслената камера на патрона
не трябва да има въздух (нека се замислим за ефекта от присъствието на такъв, в заключено състояние), което не мога да постигна при текущото разглобено устройство на патрона (освен ако не го потопя в бидон с масло

)... На всичкото отгоре не ми се иска, месец след като съм го напълнил, маслото да е в ботуша, но освен да навия малко тефлонова лента на резбата, за друго немога да се сетя...
Та текущата информация и логическите разсъждения на които бях подложен, действат леко объркващо, затова немога да пристъпя към действие...
Точно там ще го пращам
Пък ние може да си продължим разсъжденията, така профилактично за в бъдеще, ако случа и на трета вилка с повредена хидравлика, факт е, че не ми върви

Ако някой знае нещо - да споделя
