Пускам си въпроса във Веломеханик, а не в "Кратки въпроси", защото може би ще предизвика по-голяма дискусия.
Как се развива АБСОЛЮТНО овализиран болт на курбел, който при това е доста здраво завит?
Докато все още не беше напълно овализиран пробвах да запълня фугите, предизвикани от овализирането, между болта и шестограна с поксипол за по-добър контакт, но лепилото просто се пръсна (да, бях изчакал 24 часа за максимална здравина). Пробвах и да разпробивам болта, но стоманата на болта е доста сериозна и с много дупчене се отнема почти нищожно количество материал, а боргията се скапва.
Въртят ми се още 2 идеи, но не знам дали съм на прав път. Едната е да заваря някакъв лост за болта - ако заварката стане хубава, уж трябва да издържи на завъртането, но пък рискувам да прееба курбела. Другата идея е да купя още по яко лепило (Бизон за метал например) и да пробвам да направя студена заварка с него, но след опитите за разпробиване, дупката на болта вече си е кръгла и преди да пробвам с лепилото ще трябва да си поиграя да ѝ придам някаква по-различна форма, за да има малко по-голяма издръжливост връзката на осукване.
Предполагам все някой е извършвал подобни операции, та моля да споделите някакъв опит. Благодаря.
