Откакто съм си купил колелото съм забелязал, че има "нещо". Както отзад, при поставянето на колелото, така и отпред на вилката.
Доста е късно за рекламации, но сега реших поне да попитам дали и при някой друг се наблюдава това или са редки случаите.
Става дума за невъзможността задната гума да стои в идеалния център, когато е монтирана. Най-много личи там, където се събират трите тръби при централното движение. Винаги е имало (и със старите гуми, и сега, когато сложих нови) една разлика от към 2мм. Оста не е крива, каплата също. Мисля, че всичко това води и до изменение в равнината, в която диска на спирачката би трябвало да се върти, а оттам и трудно регулиране на задната ББ5-ца. Наскоро, като се замислих, и задните скорости доста често имат нужда от "удурдисване" и никога не работят задълго по очаквания за класа начин. А, да каже човек, че карам агресивно и не по предназначение, ще е грешно. Ограничавам се с най-приятното за мен "Преко Селото" + съобразено с пътната настилка движение по по-каменисти терени, когато се налага (което не е често).
Отпред същата работа. Като оставя колелото да легне максимално "удобно" в жлебовете не вилката (по-скоро оста ляга там) и при короната на вилката се набллюдава една несиметричност изразена в 1,3-1,5мм., а си мисля, че тези вилки ги правят по калъпи дето са тествани и нагаждани и не би трябвало, когато се постави колелото, то да е леко на една страна. Прилагам малко снимки, от които дано се илюстрира по-добре това, което описвам.
Та така! Някой има ли представа защо е така и имате ли наблюдения при други велосипеди?
