Gasolin написа:Тая спирачка хидравлична ли е или механична? Попринцип - оттягаш двата болта, натискаш спирачката и затягаш двата болта внимателно и държейки спирачката стисната. Ако е механична обаче има повече варианти.
icebobo написа:Gasolin написа:Тая спирачка хидравлична ли е или механична? Попринцип - оттягаш двата болта, натискаш спирачката и затягаш двата болта внимателно и държейки спирачката стисната. Ако е механична обаче има повече варианти.
Хидравлична е,и така не става баш както казваш ,след такава манипулация здраво трие в накладките.Нещо има по тънко,че да стане.
Ozzie написа:значи ротора се върти, накладките са неподвижни и ротора не е крив?
icebobo написа:Последно ,ротора не е крив, а апартчето не е успоредно на диска.Има една черна пластмасова скоба която е захваната за две уши за рамката,и вече апаратчето е захванато за тази скоба.Според мен ъгала който сключва апартчето спрямо диска може де се регулира само като се усуче малко тази черна скоба,но тя ляга на ушите и от там е фиксиран ъгъла.Освен да се подлагат някакви подложки от единия край на полта и да се усуче апаратчето ?
манджа написа:icebobo написа:Последно ,ротора не е крив, а апартчето не е успоредно на диска.Има една черна пластмасова скоба която е захваната за две уши за рамката,и вече апаратчето е захванато за тази скоба.Според мен ъгала който сключва апартчето спрямо диска може де се регулира само като се усуче малко тази черна скоба,но тя ляга на ушите и от там е фиксиран ъгъла.Освен да се подлагат някакви подложки от единия край на полта и да се усуче апаратчето ?
![]()
![]()
![]()
до колкото разбирам това черното което искаш да усучеш е преходника![]()
би трябвало да има два елипсовидни отвора чрез които когато отхлабиш болтчетата върху ''черното'' да можеш да наместиш спирачката по твое усмотрение ?
манджа написа:Опита ли процедурата посочена по горе ? Мисля че би трябвало да се получи ?
Alpina написа:Защо да е просто, като може да е сложно... и даже специалист се нарече...
Решението ти беше казано още в първоя пост, ама не... нищо - продължавай да се мъчиш - това което сам можеш да си причиниш, никой друг не е способен
uBaH написа:Голям диск туй - 16" чудо (да не е от някое BMW)
Свиренето, при търкане на накладките в диска е обсъждано многократно, а причините за това са най-различни.
- писал си, че спирачката е нова, следователно може да свири, защото накладките още не са се разработили (напаснали, изгладили, изтъркали и т.н. спрямо диска). Моите BB7 бяха така и двете в началото;
- неподходящи за дадения диск накладки (от гледна точка на материал, от който са изработени). Предполага се, че като е нова спирачката нещата са ти комплект, следователно едва ли е това;
- много твърда и по-едра частица, намираща се в обема на материала на накладката/накладките. Или за по-происто - представи си тебешир с някакво камъче в него - едното се търка много лесно, а другото почти никак. Когато такава частица влезе в контакт с диска, обикновено пак се чува свирене.
И още много други, кои по-общи, кои по-индивидуални. Като за начало провери 1 и/или 3
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта