Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Чет Сеп 09, 2010 10:07 pm

Добър вечер на всички съфорумници.Искам да ми обясните като на ИДИОТ как да си направя профилактика на вилицата ми-Дуро Д от 2009 мисля.!130мм ход е.Знам само че трябва да се отвъртят някакви болтове, нищо повече.Така че моля за ОГРОМНА помощ от ваша страна.Благодаря предварително. :beer: :beer: :beer: До сега просто не ми се беше налагало.Моля админите да не ми трият темата.

П.п четох диста за дуро Д, но така ине намерих инфо за правене на профилактика.Вече не обира неравностите като преди и не връща бързо като преди.
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Schizophrenia » Пет Сеп 10, 2010 12:34 am

Еми отгоре на ботушите имаш едни болтове (32мм мисля бяха) които трябва да развиеш и отдолу 2 болта с шестостен 5 или 6,ако искаш да разделиш ботуша от семерингите.А като развиеш горните 2 болта,в десния мисля че беше маслото и там има 1 пружина,както и в другия ботуш.И после както си ги извадил работит,ги слагаш в обратен ред и си слагаш пак масло,което вече незнам с какъв вискузитет трябва да е.Аз така отварях моята и сичко беше ОК. :beer:
Аватар
Schizophrenia
 
Мнения: 285
Рейтинг: 1181
Регистриран на: Съб Апр 25, 2009 8:46 am

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот msniki » Пет Сеп 10, 2010 10:09 am

Към автора:
http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=1619
Eто отдолу има Pdf там ще вдиш какво преставлялва вилката разглобена .
Изтегли си този който е най отдолу.
:beer:
Аватар
msniki
 
Мнения: 2351
Рейтинг: 1397
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 6:50 pm
Местоположение: Шумен/Русе

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Пет Сеп 10, 2010 10:57 am

От посочените файлове от msniki разбрах само, че маслото трябва да е 5W, видях вътрешностите.Не ми стана ясно как да развия десния болт(при Рибаунд-а).Врътката съм я изгубил(паднала е ), но там мисля че може да се регулира с шестогран.От лявата страна премерих и е за шестогран 5 размер.А момчето, от което купих вилката, ми каза, че има масло само в десния крак на вилката.Аз съм махал гайката на десния крак и видях, че вътре има масло, но на другия крак гайката не съм развъртал и в каква последователност трябва да се развъртят болтовете?Първо долните или първо горните.После-трябва ли да потъне вилката?И колко масло трябва да се налее?

Едит: и как така да ги сложа в обратен ред(да ги върна в предишното положение) или?
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Пет Сеп 10, 2010 2:46 pm

А как да я сглобя(в каква последователност).

П.п извинете за последователния пост, посто не можах да редактирам предишния.
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот TENDER » Пет Сеп 10, 2010 3:40 pm

Чрез търсачката във форума потърси темата: Sr Suntour Duro fr 20. Не мога да ти дам линк защото съм в сайта през мобилен телефон. Вероятно си търсил на кирилица и за това не си я намерил.
TENDER
 
Мнения: 793
Рейтинг: 1823
Регистриран на: Пон Яну 03, 2005 5:41 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Schizophrenia » Съб Сеп 11, 2010 12:54 pm

Еми трябваше да запомниш,като ги вадиш кое,къде е било.Така е малко трудно някой да ти помогне.
Аватар
Schizophrenia
 
Мнения: 285
Рейтинг: 1181
Регистриран на: Съб Апр 25, 2009 8:46 am

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Съб Сеп 11, 2010 3:02 pm

Не ми стана яснп само как да отвъртя болта при ребаунда.Врътката ми е паднала, но знам, че може да се регулира с шестогран. но незнам как да отвъртя болта.
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Blaze™ » Съб Сеп 11, 2010 7:57 pm

Махаш врътката за ребаунда и развиваш със (шестостен,шестограм) 8мм.
Успех.
:agree:
Изображение
Аватар
Blaze™
 
Мнения: 161
Рейтинг: 1253
Регистриран на: Нед Юли 25, 2010 9:27 pm
Местоположение: Троян

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Съб Сеп 11, 2010 8:50 pm

@Blaze, мерси, златен си.Само остава да ми препоръчате хубаво и що-годе евтино масло 5W
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Blaze™ » Съб Сеп 11, 2010 9:22 pm

Аз бих ти препоръчал.
http://www.prospeed.bg/bg/product/4832
Семерингите не се опитвай да ги махаш.
Ето ти едно разглобено дуро.
Успех.
:agree:
Прикачени файлове
pbpic2919092.jpg
pbpic2919092.jpg (70.37 KiB) Прегледано 502 пъти
Изображение
Аватар
Blaze™
 
Мнения: 161
Рейтинг: 1253
Регистриран на: Нед Юли 25, 2010 9:27 pm
Местоположение: Троян

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Съб Сеп 11, 2010 10:26 pm

Ха!Тази снимка ми изпрати и човека, от когото купих вилката.Мерси.А за малото-работи ли добре при по-нисички температури(10-тина градуса?).И има ли такова бюджетно масло, което не се спича при гореспоменатите градуси?
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Blaze™ » Съб Сеп 11, 2010 10:51 pm

Bardahl - Fork Oil - 5W
Продуктът осигурява чувствително затихване при най-тежки обстоятелства.Защита срещу корозия.Не е пенливо,силно устойчиво на оксидация.Намалява риска от течове.
Издаржливо е аз сам с такова.
Извенете за оф топика.
:offtopic: А колкото до снимката съм я свалял от темата "Полезна информация докоментация и снимки" :offtopic:
Изображение
Аватар
Blaze™
 
Мнения: 161
Рейтинг: 1253
Регистриран на: Нед Юли 25, 2010 9:27 pm
Местоположение: Троян

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Съб Сеп 11, 2010 11:33 pm

Мерси отново!Черпя те една вируална бира :beer: .Но ще използвам Motorex( имам го в наличност), защото нямам възможност за другото(криза е..).Благодаря на всички за бързите и най-вече тoчни отговори.Темата вече може да се ЗАКЛЮЧИ.Отново много БЛАГОДАРЯ :beer: :beer: :beer:
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот msniki » Вто Сеп 14, 2010 12:10 am

Drag4o0 написа:Ха!Тази снимка ми изпрати и човека, от когото купих вилката.Мерси.А за малото-работи ли добре при по-нисички температури(10-тина градуса?).И има ли такова бюджетно масло, което не се спича при гореспоменатите градуси?

Не е проблема във маслото то е в худравликата на вилката.
Така че и да сложиш масло от 50 лв все същото при струдено ще втвърдява.
Също е добро това масло:
Repsol fork oil 5w
http://www.repsoloil.bg/bg/producti/rep ... w-10w.html
КАрам от 1 година с такова масло никога не ме е предавало.
:beer:
Аватар
msniki
 
Мнения: 2351
Рейтинг: 1397
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 6:50 pm
Местоположение: Шумен/Русе

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Capoeira » Вто Сеп 14, 2010 7:43 am

И е 10лв. за литър, малко се разминават SAE характеристиките, в смисал прегледайте какво масло се препоръчва каква е истинската му течливост при 0 и при 40 градуса и след това я сравнете с на това масло, защото 10В е почти 100% заместител на 7.5W на маслото на марзочи.
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Вто Сеп 14, 2010 9:35 am

Иска ми се да сложа 2,5W , за да връща по-бързо.Сегашното е 7.5 и на най-бърз рибаунд не връща достатъчно бързо.
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот bikerider » Вто Сеп 14, 2010 9:41 am

Drag4o0 написа:Мерси отново!Черпя те една вируална бира :beer: .Но ще използвам Motorex( имам го в наличност), защото нямам възможност за другото(криза е..).Благодаря на всички за бързите и най-вече тoчни отговори.Темата вече може да се ЗАКЛЮЧИ.Отново много БЛАГОДАРЯ :beer: :beer: :beer:


С Моторекса и тази вилка по-добре недей под -10 градуса.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот DTD » Вто Сеп 14, 2010 3:45 pm

msniki написа:
Drag4o0 написа:Ха!Тази снимка ми изпрати и човека, от когото купих вилката.Мерси.А за малото-работи ли добре при по-нисички температури(10-тина градуса?).И има ли такова бюджетно масло, което не се спича при гореспоменатите градуси?

Не е проблема във маслото то е в худравликата на вилката.
Така че и да сложиш масло от 50 лв все същото при струдено ще втвърдява.
Също е добро това масло:
Repsol fork oil 5w
http://www.repsoloil.bg/bg/producti/rep ... w-10w.html
КАрам от 1 година с такова масло никога не ме е предавало.
:beer:


Не замръзва защото хидравликата е скапана, а защото е натъпкана със гадна грес. При първа профилактика всичката грес от ботушите трябва да се разкара и да се капнат 15-20мл по-гъсто масло на дъното на ботушите за смазка.
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Вто Сеп 14, 2010 7:25 pm

Такааа.Смених маслото с някакво италианско 5W И след като го смених, затегнах болта долу при ребаунда и гайките горе.Но се появи ГОЛЯМ проблем-като натискам вилката, влиза добре, но ако я ударя да влезе под ъгъл все едно бие на чук, но си влиза.(преди не беше така :banghead: :banghead: )А и болта долу при ребаунда не иска да се затегне. :banghead: :banghead: Въртах 5 мин. и си седи в едно положение :banghead: .Затегнат е, но може още, а не става??От какво може да е това?? :banghead: Възможно ли е да е от неразработено масло или от болта при ребаунда??А и първо затегнах(не много яко) гайките горе и после болта(долу при ребаунда).Другия болт9 от ляво) не съм пипал!bikerider, помагааййй.....както и останалите, плс....Много съм ядосан.Ще взема да си метна колелото от 13-тия етаж. :banghead: :banghead:
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Blaze™ » Вто Сеп 14, 2010 7:58 pm

За бола на ребаунда кадето не иска да се затегне,виж дали си съвпада резбата с болта да не да си мръднал шиша.
Успех.
:agree:
Изображение
Аватар
Blaze™
 
Мнения: 161
Рейтинг: 1253
Регистриран на: Нед Юли 25, 2010 9:27 pm
Местоположение: Троян

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Вто Сеп 14, 2010 7:59 pm

Съвпада.Иначе изобщо нямаше да се затегне. :banghead: :banghead:
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот SeSSion » Вто Сеп 14, 2010 8:53 pm

Пробвай го дали се развива, ако не се развива значи си развалил резбата.
SeSSion
 
Мнения: 1051
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 10:27 am

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Вто Сеп 14, 2010 8:58 pm

Развива се, но не може да се затегне ЯКО.
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Сря Сеп 15, 2010 4:35 pm

Видях какъв е проблема.Разкачих резервоарчето с малото и нали долу на буталцето има резба за болта.Навивам болта , но някаде накрая спирам да се завива, което означава, че болта е прецакан :banghead: Дали да опитам с шайба на болта?И като сложа резервоара и натягам болта болта се върти със резервоара. :banghead: :banghead:
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот bikerider » Сря Сеп 15, 2010 4:42 pm

Проблема ти е, че цялото бутало на патрона се върти вътре в него. Трябва да държиш контра на буталото (да кажем с опряна ръкохватка на дълга отверка в него), докато се заклини долу в ботуша, след което си стягаш нормално. И внимателно с контрата... да не останеш без хидравлика на рибаунда.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Сря Сеп 15, 2010 6:08 pm

Той болта е хванал, щом се затяга.Но се затяга но едно дередже и после не иска.( но не превърта).Това с отверката-няма ли все пак буталото да се хлъзга? или изкриви?И от това ли е пукането(като при чук на вилка).КАто ударям леко предното колело в стена се чува, както и при Дроп или сгъване под по малък ъгъл.Т.Е резервоара се бие в стеншъна на вилката.
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот bikerider » Сря Сеп 15, 2010 8:58 pm

Виж сега, малко се обърках от обясненията ти, затова нека направим така: с риск да ти досадя ще напиша как аз бих го направил и дано откриеш някаква разлика, която да ти помогне.

Ето истинската страница за твоята вилка - изтегли си схемата (последния линк, Exploded View):

Стъпки за монтаж на разкостена вилка (само за десния крак, с левия е същото).

1. Монтираш на буталото на патрона (10 дясно) сегмента (11), нанизваш на шиша негативната пружина (12), водача й (13), гумичката (14) и шайбата (15) , след което го пъхаш в цилиндъра на патрона (10 ляво) и ги спускаш така в ботуша, след което винта с уплътнението го пъхаш в ботушите, нацелваш винта и шиша и завиваш леко винта, колкото да няма хлабина.
2. Взимаш дървена/пластмасова/метална пръчка или подобно нещо, което да ти позволи леко да натиснеш буталото в цилиндъра (натискай само в средата и избери нещо достатъчно дебело, най-добре почти колкото патрона). Когато шиша се стяга към ботушите той се заклинва долу в тях, така са изляти. Та номера е леко да натискаш буталото и едновременно да затягаш винта, докато шиша не се законтри сам в ботушите, след което стягаш нормално. Ако превърта пак, натискай малко по-силно, но не и със зор, така само ще прецакаш нещата. Целта е шиша да окаже леко съпротивление на въртенето и винта да се стегне докрай, след което триенето между него и ботуша ще ти позволи да стегнеш докрай винта. Не го затягай силно, не е нужно и е противопоказно. Достатъчно е да усетиш откат, ако го насилиш ще прецакаш резбата в шиша и си дотам. Винта е само за осигуровка на шиша, нищо повече. Не забравяй, че се завива в алуминий.
3. Слагаш пружината в патрона, сипваш масло догоре, обезвъздушаваш патрона чрез няколко сгъвания и разгъвания на ръка, доливаш ако спадне и затваряш патрона с капачката при сгъната вилка.
4. Разгъваш вилката колкото резбата на капачката да хване в стеншъна и я стягаш.

Това е. Кажи сега кое точно не става по тази процедура.

Edit: не разбрах какво значи да удряш вилката да влиза под ъгъл.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот Drag4o0 » Сря Сеп 15, 2010 9:28 pm

Тази пружина( по-малката) изобщо не я виждам в ботуша на вилката :dontknow: Значи ето какво правя аз:Отвъртам двете гайки горе на короната, за да потъне вилката.Вилката потъва.Резервоара се поакзва над короната.Отвъртам долу болта(при ребаунда) .И напъвам резервоара да излезе.Резервоара излиза.Сипвам масло в него, колкото беше оригиналното, слагам резервоара обратно и гледам на напасне малката палстмаса долу в ботуша.Напасва се.Завъртам долу болта и големия проблем:болта ХВАЩА буталцето и се завива, постигам един праг на стоп(спиране на затягане) , напъвам още много малко и превърта (а не напъвам яко, а нормално, наясно съм, че това е алуминий) и почва да се завинта на еднакво дередже с по-малко напрягане, БЕЗ да превърта отново.БОЛТА НЕ Е ЗАТЯГАН МНОГО.Аз съм на 13 и нямам много много сила за затягане :D .Слагам пружината.Завивам горните гайки и кур......като ударя примерно леко стената се чува биене като на чук.Когато дропя също понякога се чува.Когато се сгъва при по-малък ъгъл, тоест когато ботушите не са перпендикулярни на ПЪТЯ, а почти успоредно е не чак почти, но надявам се схвана идеята.Това имам Впредвид с ъгъла.Имам чувството, че болта е прекалено дълъг, но си е оригиналния!Да пробвам ли да сложа шайба?И това с лекото натискане на буталцето-не виждам смисъл от него, ЗАЩОТО като болта хване буталцето, буталцето само си прилепва към ботуша(като се затяга болта).А дали да не ида на Сервиз?И колко долу-горе ще ми вземат?А ако ще е много скъпо(>30лв) може да се видя с някой съфорумник , който е КОМПЕТЕНТЕН, стига да не прозвучи много нахално от моя страна.


Едит:ти ми каза да държа натиснато буталцето в дъното на ботуша, за да захапе болта, ма адори без тжа болта си захапва и си тегли автоматично буталцето далегне плътно, то тогава притискането на буталцето с инструмент се обезмисля.....Нещо ме навежда на мисълта ,че болта е виновен!Превърта само 1 път, после си седи на 1 мсто смисал затяга с ебез да се увеличава напрежението.....Свалих болта огледах го, и видях, че резбата в края(към главата на болта) е по-малко изпъкнала?
DownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
хахахахаха
Drag4o0
 
Мнения: 332
Рейтинг: 991
Регистриран на: Пон Юли 26, 2010 7:55 pm

Re: Голяма помощ при профилактика на Дуро Д

Мнениеот bikerider » Чет Сеп 16, 2010 9:28 am

Drag4o0 написа:ти ми каза да държа натиснато буталцето в дъното на ботуша, за да захапе болтa


Не четеш внимателно. Казах ти да го държиш натиснато, не за да "захапе" винта, а за да го стегнеш хубаво. Маслото се сипва след това - прочети пак внимателно. Като напълниш патрона с масло смазваш буталото и после не можеш да затегнеш винта, защото буталото се върти в "резервоара", както ти го наричаш.

На твое място бих се опитал пак и ако не стане бих отишъл в сервиз, с оглед безопасността на вилката ;)

Edit: Малката пружина стои вътре в "резервоара" под буталото за да не се удря то при разгъване докрай. Ако я нямаш или си я загубил, това би обяснило шумовете, които чуваш, макар още да не съм сигурен какво точно имаш предвид.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Следваща

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


cron