Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот veskoz » Пет Дек 18, 2009 9:41 am

Със сигурност бих предпочел втория. За първия ще ти трябва извънземно здрав и дълъг болт, а и ще си играеш много с конуса (размери, стругари...).
Мое мнение.
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот bikerider » Пет Дек 18, 2009 1:28 pm

veskoz написа:извънземно здрав и дълъг болт


И тежък. И то във всички варианти.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот valsto » Нед Дек 20, 2009 10:07 pm

пич, мога да ти препоръчам най-лесният за реализиране начин, но малко му куца хубавия външен вид.

та- на вкарано колче на нужната височина, пробиваш седалковата тръба заедно с колчето с бургия около 4мм, проходен отвор- да излезе от срещуположната страна, и вкарваш там болт със самозаконтряща се гайка (тези с гуменото уплътнение)

малко по-раздвижен начин е да се вкара не болт, а шплент за многокртна употреба.с него може да си коригираш височината по време на движение без инструменти. ако не знаеш как изглежда такъв шплент- ще ти снимам как съм направил моята
valsto
 
Мнения: 129
Рейтинг: 1385
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 9:30 am

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот axelmax » Пон Дек 21, 2009 12:27 am

За това ли поефтиняха дрелките?Всеки да си дупчи.Нищо не дупчи,не го слушай!
Вземи най накрая и го изшлайфай това са 2 /10 мм,какво му се чудиш!

п.с.
По руските сайтове деца правят ракети,тука още сме в каменната ера.:peace:
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот veskoz » Пон Дек 21, 2009 9:54 am

valsto написа:пробиваш седалковата тръба заедно с колчето....шплент за многокртна употреба.....

И след колко време си изхвърляш рамката? Иначе да това е най-лесния начин да си преебеш рамката.
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот bikerider » Пон Дек 21, 2009 9:09 pm

То поне да работеше това с шплента...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот valsto » Вто Дек 22, 2009 2:33 pm

veskoz написа:И след колко време си изхвърляш рамката? Иначе да това е най-лесния начин да си преебеш рамката.


и защо ще изхвърляш рамката? особено при варианта със стегнат болт?

за шплента- може би е възможно е да се разбие отвора, ако е алуминиева рамката. аз съм си продупчил само колчето, защото имах проблем с потъването му. засега няма никакви неочаквани последици. върши си работа идеално...
valsto
 
Мнения: 129
Рейтинг: 1385
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 9:30 am

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот bikerider » Вто Дек 22, 2009 2:44 pm

Е който го кефи да му хлопа седалката може би ще хареса и варианта с шплент. Аз такова нещо не бих си причинил на рамката.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот veskoz » Вто Дек 22, 2009 3:39 pm

valsto написа:за шплента- може би е възможно е да се разбие отвора...

...и не само. Усилието на колеца и сглобката няма да е приложено равномерно спрямо седалковата тръба, което ще доведе до разбиване на сглобката и пластична деформация на тръбата, поради големия луфт ;)
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот valsto » Вто Дек 22, 2009 5:29 pm

valsto написа:и защо ще изхвърляш рамката? особено при варианта със стегнат болт?

за шплента- може би е възможно е да се разбие отвора, ако е алуминиева рамката. аз съм си продупчил само колчето, защото имах проблем с потъването му. засега няма никакви неочаквани последици. върши си работа идеално...


на снимката се вижда варианта с ограничаване на потъването. той не може да се приложи при питащия, защото при него не се ограничава въртенето
Прикачени файлове
shplent.jpg
shplent.jpg (29.34 KiB) Прегледано 3649 пъти
valsto
 
Мнения: 129
Рейтинг: 1385
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 9:30 am

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот jivkonik » Сря Дек 23, 2009 11:15 am

valsto написа:
valsto написа:и защо ще изхвърляш рамката? особено при варианта със стегнат болт?

за шплента- може би е възможно е да се разбие отвора, ако е алуминиева рамката. аз съм си продупчил само колчето, защото имах проблем с потъването му. засега няма никакви неочаквани последици. върши си работа идеално...


на снимката се вижда варианта с ограничаване на потъването. той не може да се приложи при питащия, защото при него не се ограничава въртенето


Това и супер идитоски вариант, (без да се обиждаш) колега!
За чийййй ..... Ако проблема е в скобата - скоба се сменя! НЕ струват милион! Ако проблема е в неравности в края на седалковата тръба - оправя се фина пиличка! Вече ако се опитваш да сложиш по-тънък от предписаното за рамката кол - има шимове (преходници) които също решават проблема (макар и спорно).
Шплента ти е натоварен на СРЯЗВАНЕ в момента, въпрос на време е да се скъса :nuts: .....
Въртенето около оста пък не го кометирам изобщо.....
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот valsto » Сря Дек 23, 2009 12:00 pm

jivkonik написа:Това и супер идитоски вариант, (без да се обиждаш) колега!
За чийййй ..... Ако проблема е в скобата - скоба се сменя! НЕ струват милион! Ако проблема е в неравности в края на седалковата тръба - оправя се фина пиличка! Вече ако се опитваш да сложиш по-тънък от предписаното за рмаката кол - има шимове (преходници) които също решават проблема (макар и спорно).
Шплента ти е натоварен на СРЯЗВАНЕ в момента, въпрос на време е да се скъса :nuts: .....
Въртенето около оста пък не го кометирам изобщо.....


Леко се изхвърляш, колега! с определенията. "супер идиотски" варианти мога да ти предложа няколко, но този всъщност е един от най-успешните и евтини.
къде е проблема не е ясно. скобата си стяга по принцип. няма неравности в края на седалковата тръба. със сигурност кола не е по-тънък- доста трудно се движи нагоре-надолу при разхлабена скоба. колчето със сигурност не е цилиндрично, има някаква кривина. трябва да го занеса на стругар, ама не познавам никой в софия.
явно не си чел по-горе- писал съм че така го ограничавам само да не потъва. скобата стяга доста, но въпреки това, малко по малко по време на каране той си потъва. Колчето съм го купил от веломания за 4лв (като ме ограбиха направо :), защото на етикета му пишеше 3лв, ама било стара цена :lol: ) Шплента съм го взел за 0.60 лв (60 стинки) Очаквам да ми предложиш по-евтин и ефективен вариант.
относно срязването - хайде да ми сметнеш на мен, дипломирания машинен инженер, каква сила е необходима за да среже 3мм стоманен щифт, по две повърхности на срез. при положение че силата се прилага върху стегнато със скоба колче. а и ако все пак решиш че тежа колкото кон (защото с по-малко няма как да стане), какво фатално ще се случи? ще ми потъне пак тръбата с около 1 см за 15км планинско каране, и ще трябва да се набутам с още 60 стинки?
така че и ти без да се обиждаш- но не е лошо да се замисляш малко повече преди да се изхвърляш като......
valsto
 
Мнения: 129
Рейтинг: 1385
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 9:30 am

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот jivkonik » Сря Дек 23, 2009 12:46 pm

Е щом говорим за ценовия диапазон "кол" за 4 лв и шплент за 60 стотинки нещата са ясни..... "с трици маймуни"......, но поне е ефтинко и щом те радва - успех! :D :agree:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот codename47 » Сря Дек 23, 2009 1:58 pm

valsto написа:
jivkonik написа:....


... ще ми потъне пак тръбата с около 1 см за 15км планинско каране, и ще трябва да се набутам с още 60 стинки?
така че и ти без да се обиждаш- но не е лошо да се замисляш малко повече преди да се изхвърляш като......

мислиш да караш в планината с това така ли? Колелото не беше ли шосейно?
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот valsto » Сря Дек 23, 2009 2:17 pm

codename47 написа:мислиш да караш в планината с това така ли? Колелото не беше ли шосейно?


на автора на темата е шосейно. моето е твърдак и вече доста пъти съм карал с това в планината
valsto
 
Мнения: 129
Рейтинг: 1385
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 9:30 am

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот bikerider » Сря Дек 23, 2009 7:26 pm

Това означава единствено, че до момента имаш късмет. Не го препоръчвай на други хора, понеже наистина е идиотско и опасно.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот valsto » Сря Дек 23, 2009 8:10 pm

абре пич, ти четеш ли изобщо всички постове по ред?! за пореден път се появяваш и се изказваш неподготвен! айде кажи ми и ти,какво му е опасното?

а идиотско е само възпитанието на някои от коментиращите!
valsto
 
Мнения: 129
Рейтинг: 1385
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 9:30 am

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот veskoz » Чет Дек 24, 2009 3:53 am

valsto написа:абре пич, ти четеш ли изобщо всички постове по ред?! за пореден път се появяваш и се изказваш неподготвен! айде кажи ми и ти,какво му е опасното? а идиотско е само възпитанието на някои от коментиращите!

Палиш се излишно колега! :peace:
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот bikerider » Чет Дек 24, 2009 7:42 am

@valsto:
Вече ти казаха пределно ясно кое е опасното, прочети пак постовете. После - карай си както искаш, само не обяснявай колко добър вариант е този шплент... че току виж някъде гранатата гръмнала...

Би ли обяснил на аудиторията - как става номера, че да не се върти седалката? От какъв материал трябва да е шплента, с какъв диаметър трябва да е, за да не се среже от вибрациите? Бъди полезен, вместо да се палиш и да ни обясняваш как не четем, не виждаме и не оценяваме очевадния ти гений.

И за чий изобщо се палиш, след като просто си казваме мнението? Не понасяш чужди мнения ли?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот jivkonik » Чет Дек 24, 2009 1:11 pm

Проблема не е, че господин valsto прави подобни решения за велосипеда си, защото освен да пострадат неговите топки или да си рита коленете в зъбите 30 км каране след скъсан шплент и снижена седалка, в случая друго страшно нещо не може да стане.

Проблема е, че в родната ни държавица има хиляди VALSTOV-ци, които прилагат подобни решения от типа "възстановяваме капачки за буркани, ловиме бримки" и т.н. в АВТОМОБИЛИТЕ СИ, или още по страшно в РЕЙСОВЕТЕ И КАМИОНИТЕ СИ - а след подобни решения там всички знаем какво става, черната хроника се пълни всяка година..... :xx(: :boggled:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот Admin » Чет Дек 24, 2009 2:12 pm

Не смятате ли, че малкосе увлякохте? Прочетохте ли изобщо какъв проблем е решил valsto по описания начин???
На него колът му и всичко си е с подходящия размер, но въпреки това по време на каране колът се смъква/плъзга едва-едва надолу - не е рязко. Така че въпросният шплент пречи точно на това плъзгане. Нищо страшно няма да стане, ако някак се скъса.
Дали това ще свърши работа на автора на темата - не зная, защото, признавам си, нямам време да я чета отначало, за да си припомня какъв точно беше проблемът. Но вие вече критикувате не съвета на valsto по темата, а решението за собствения му велосипед, което очевидно му върши чудесна работа.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот bikerider » Чет Дек 24, 2009 2:32 pm

Admin написа:Нищо страшно няма да стане, ако някак се скъса.


Абсолютно ли си сигурен какво може да стане във всяка една ситуация, със всеки един компонент, всеки един каращ, независимо от теглото му, стила и прочие?

Admin написа:Но вие вече критикувате не съвета на valsto по темата


Точно това критикуваме:

valsto написа:пич, мога да ти препоръчам най-лесният за реализиране начин


@Admin: аз пак питам - как се осигурява колчето срещу завъртане с този шплент само през него? Никога ли не ти се е завъртала седалка в лош момент?
Да минаваше тоя шплент/болт и през рамката гък нямаше да кажа - грозно ама е по-безопасно. А така си е чиста глупост, а препоръчването му - опасно. Един да пострада стига.

И не казвам, че не работи за valsto. Явно кара така, че риска при него е минимален. При други хора обаче няма да е така... и може да стане лошо.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот Admin » Чет Дек 24, 2009 3:13 pm

bikerider написа:
Admin написа:Нищо страшно няма да стане, ако някак се скъса.


Абсолютно ли си сигурен какво може да стане във всяка една ситуация, със всеки един компонент, всеки един каращ, независимо от теглото му, стила и прочие?


Аз не коментирам всяка възможна ситуация, а комнетирам велосипеда на valsto и описания от него проблем. Най вече във връзка с това:
jivkonik написа:Проблема не е, че господин valsto прави подобни решения за велосипеда си, защото освен да пострадат неговите топки или да си рита коленете в зъбите 30 км каране след скъсан шплент и снижена седалка, в случая друго страшно нещо не може да стане.


Да, абсолютно съм сигурен, че на valsto нищо няма да му стане, ако някак се счупи шплента му, защото проблемът, който е решил с него, по принцип не е опасен, а просто досаден. Що се отнася до извъртането на седалката - не зная дали то е присъствало като проблем, та да има нужда да се решава.

Точно затова реагирах - в последните мнения, поне на мен, ми изглежда, сякаш критикувате собственото решение на valsto, а не съветът му по темата. :peace:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот valsto » Чет Дек 24, 2009 6:10 pm

аз съм силно учуден отново! за пореден път админа минава и показва че е разбрал абсолютно точно това което съм написал! т.е. - явно го пиша съвсем ясно! и в същото време по няколко човека не
вдяват нещата. или аз пиша на много високо ниво, и само най-умните ме разбират (което ме съмнява), или нивото на неразбралите ме е много ниско! тук може би е момента да си спомня, че това е форум за хора, които тренират най-сериозно краката си. не искам да обидя всички онези , за които това не се отнася :)

хайде сега да се върна към колегата за когото съм сигурен че е много добър в педалирането, защото трябва да има някакъв баланс на очевидната му слабост в четенето и проумяването на написаното.

bikerider написа:
valsto написа:пич, мога да ти препоръчам най-лесният за реализиране начин


@Admin: аз пак питам - как се осигурява колчето срещу завъртане с този шплент само през него? Никога ли не ти се е завъртала седалка в лош момент?
Да минаваше тоя шплент/болт и през рамката гък нямаше да кажа - грозно ама е по-безопасно.
А така си е чиста глупост, а препоръчването му - опасно. Един да пострада стига.

И не казвам, че не работи за valsto. Явно кара така, че риска при него е минимален. При други хора обаче няма да е така... и може да стане лошо.


да беше прочел до край пасажа от който си цитирал и да не казваш 'гък' и цялото друго излагане:

valsto написа: пич, мога да ти препоръчам най-лесният за реализиране начин, но малко му куца хубавия външен вид.
та- на вкарано колче на нужната височина, пробиваш седалковата тръба заедно с колчето с бургия около 4мм, проходен отвор- да излезе от срещуположната страна, и вкарваш там болт със самозаконтряща се гайка (тези с гуменото уплътнение)


да беше прочел и по-надолу:
valsto написа:на снимката се вижда варианта с ограничаване на потъването. той не може да се приложи при питащия, защото при него не се ограничава въртенето


кое не е ясно? как по-разбрано може да се напише? ама може би "чукча не читател, чукча писател"?
valsto
 
Мнения: 129
Рейтинг: 1385
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 9:30 am

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот valsto » Чет Дек 24, 2009 6:47 pm

jivkonik написа:Проблема не е, че господин valsto прави подобни решения за велосипеда си, защото освен да пострадат неговите топки или да си рита коленете в зъбите 30 км каране след скъсан шплент и снижена седалка, в случая друго страшно нещо не може да стане.

Проблема е, че в родната ни държавица има хиляди VALSTOV-ци, които прилагат подобни решения от типа "възстановяваме капачки за буркани, ловиме бримки" и т.н. в АВТОМОБИЛИТЕ СИ, или още по страшно в РЕЙСОВЕТЕ И КАМИОНИТЕ СИ - а след подобни решения там всички знаем какво става, черната хроника се пълни всяка година..... :xx(: :boggled:


какъв е този популизъм? да не тренираш за политик? по първия пасаж няма да пиша- админът ти го е написал пределно ясно (ясно поне за средно интелигентен човек)

но по втората част не мога да не взема отношение: от 15 години, от както се дипломира като машинен инженер, valsto работи по, с или за машини. ходил е на обучения във водещи в света машиностроителни фирми в Германия и САЩ. Монтирал е съоръжения на стратегически за страната обекти, които си работят безпроблемно. ти лично си консумирал продукти, които са произведени от valsto, и поне физически нищо ти няма.
та ако наистина имаше хиляди валстовци в страната, щяхме да живеем много по-добре.

а като спомена автомобили- на първата ми кола, ЗАЗ, бях вкарал 5 микропроцесора, освен десетките други подобрения. и колата беше много по-надеждна, мощна и икономична от заводския вариант.

и колко случая за катастрофи поради модифицирани МПС'та знаем? аз не се сещам за нито един. но за сметка на това са десетки жертвите поради безумно каране от самозабравили се, които си мислят че са безсмъртни и че всичко знаят. и много загинали са убити от кухи политици, които се смятат за безнаказани, и че като могат да дрънкат празни приказки, могат да излъжат и физичните закони (всяка прилика с форумни колеги не е случайна :) )

айде стига празни приказки и спамене на темата, а?
valsto
 
Мнения: 129
Рейтинг: 1385
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 9:30 am

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот bikerider » Пет Дек 25, 2009 12:01 pm

:offtopic:

Няма какво да се палиш толкова - виж се каква снимка си дал и пак ми говори за шплент през седалковата тръба. Ама не бил варианта на снимката подходящ за случая - за чий тогава си объркваш читателите? Kарай си изобретенията, само че като ги препоръчваш на другите поне ги облечи в някаква нормална форма. Това което видях снимано е пълна глупост - ако не си препоръчвал точно това, проблема едва ли е в моята и на jivkonik способност да четем и осмисляме, по-скоро проблема е в твоя телевизор. Последно за какъв шплент говориш - като този в поста или като този на снимката? Не е зле да си изясниш на себе си за какво точно говориш преди да почнеш да говориш, щото до момента избълва поне три различни варианта и не стана ясно кой точно препоръчваш. Обобщенията ти и другите неща не по темата не ме засягат.

И вярно стига с празните приказки.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот notty » Вто Дек 29, 2009 10:33 pm

Взех си tioga t-bone на 4-5 ще го дам са шкурене, и рязане. Ще кача снимки да видите как върви..
...
Аватар
notty
 
Мнения: 112
Рейтинг: 1270
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:48 pm
Местоположение: Русе

Re: Шкурене на колче от 26.8 до 26.4. Опасно?

Мнениеот notty » Чет Яну 07, 2010 12:27 am

Днес го дадох на човека като стане ще кача снимки..
...
Аватар
notty
 
Мнения: 112
Рейтинг: 1270
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:48 pm
Местоположение: Русе

Предишна

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта