veskoz написа:извънземно здрав и дълъг болт
valsto написа:пробиваш седалковата тръба заедно с колчето....шплент за многокртна употреба.....
veskoz написа:И след колко време си изхвърляш рамката? Иначе да това е най-лесния начин да си преебеш рамката.
valsto написа:за шплента- може би е възможно е да се разбие отвора...
valsto написа:и защо ще изхвърляш рамката? особено при варианта със стегнат болт?
за шплента- може би е възможно е да се разбие отвора, ако е алуминиева рамката. аз съм си продупчил само колчето, защото имах проблем с потъването му. засега няма никакви неочаквани последици. върши си работа идеално...
valsto написа:valsto написа:и защо ще изхвърляш рамката? особено при варианта със стегнат болт?
за шплента- може би е възможно е да се разбие отвора, ако е алуминиева рамката. аз съм си продупчил само колчето, защото имах проблем с потъването му. засега няма никакви неочаквани последици. върши си работа идеално...
на снимката се вижда варианта с ограничаване на потъването. той не може да се приложи при питащия, защото при него не се ограничава въртенето
jivkonik написа:Това и супер идитоски вариант, (без да се обиждаш) колега!
За чийййй ..... Ако проблема е в скобата - скоба се сменя! НЕ струват милион! Ако проблема е в неравности в края на седалковата тръба - оправя се фина пиличка! Вече ако се опитваш да сложиш по-тънък от предписаното за рмаката кол - има шимове (преходници) които също решават проблема (макар и спорно).
Шплента ти е натоварен на СРЯЗВАНЕ в момента, въпрос на време е да се скъса.....
Въртенето около оста пък не го кометирам изобщо.....
valsto написа:jivkonik написа:....
... ще ми потъне пак тръбата с около 1 см за 15км планинско каране, и ще трябва да се набутам с още 60 стинки?
така че и ти без да се обиждаш- но не е лошо да се замисляш малко повече преди да се изхвърляш като......
codename47 написа:мислиш да караш в планината с това така ли? Колелото не беше ли шосейно?
valsto написа:абре пич, ти четеш ли изобщо всички постове по ред?! за пореден път се появяваш и се изказваш неподготвен! айде кажи ми и ти,какво му е опасното? а идиотско е само възпитанието на някои от коментиращите!
Admin написа:Нищо страшно няма да стане, ако някак се скъса.
Admin написа:Но вие вече критикувате не съвета на valsto по темата
valsto написа:пич, мога да ти препоръчам най-лесният за реализиране начин
bikerider написа:Admin написа:Нищо страшно няма да стане, ако някак се скъса.
Абсолютно ли си сигурен какво може да стане във всяка една ситуация, със всеки един компонент, всеки един каращ, независимо от теглото му, стила и прочие?
jivkonik написа:Проблема не е, че господин valsto прави подобни решения за велосипеда си, защото освен да пострадат неговите топки или да си рита коленете в зъбите 30 км каране след скъсан шплент и снижена седалка, в случая друго страшно нещо не може да стане.
bikerider написа:valsto написа:пич, мога да ти препоръчам най-лесният за реализиране начин
@Admin: аз пак питам - как се осигурява колчето срещу завъртане с този шплент само през него? Никога ли не ти се е завъртала седалка в лош момент?
Да минаваше тоя шплент/болт и през рамката гък нямаше да кажа - грозно ама е по-безопасно. А така си е чиста глупост, а препоръчването му - опасно. Един да пострада стига.
И не казвам, че не работи за valsto. Явно кара така, че риска при него е минимален. При други хора обаче няма да е така... и може да стане лошо.
valsto написа: пич, мога да ти препоръчам най-лесният за реализиране начин, но малко му куца хубавия външен вид.
та- на вкарано колче на нужната височина, пробиваш седалковата тръба заедно с колчето с бургия около 4мм, проходен отвор- да излезе от срещуположната страна, и вкарваш там болт със самозаконтряща се гайка (тези с гуменото уплътнение)
valsto написа:на снимката се вижда варианта с ограничаване на потъването. той не може да се приложи при питащия, защото при него не се ограничава въртенето
jivkonik написа:Проблема не е, че господин valsto прави подобни решения за велосипеда си, защото освен да пострадат неговите топки или да си рита коленете в зъбите 30 км каране след скъсан шплент и снижена седалка, в случая друго страшно нещо не може да стане.
Проблема е, че в родната ни държавица има хиляди VALSTOV-ци, които прилагат подобни решения от типа "възстановяваме капачки за буркани, ловиме бримки" и т.н. в АВТОМОБИЛИТЕ СИ, или още по страшно в РЕЙСОВЕТЕ И КАМИОНИТЕ СИ - а след подобни решения там всички знаем какво става, черната хроника се пълни всяка година.....![]()
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта