от NovemberCharlie » Пет Авг 12, 2005 10:06 am
В подкрепа на казаното от bikerider ще добавя, че при наличието на такова разнообразие от метални сплави и методи за механична, химична и термична обработка е много трудно да се отговори еднозначно на въпроси от общ характер.За това обикновено инженерите имат следния подход - първо определят параметрите, на които трябва да отговаря дадения детайл и след това търсят подходящата форма, материал и съответната му обработка. Все пак да не забравяме, че производството на определен детайл включва комбиниране на технически и икономически параметри. Подобен въпрос възникна и при ротора на Rotting.При него неизвестни технически изисквания бяха комбинирани с неизвестни параметри на сплавта. Няма как да е известен предварително резултатът от тази комбинация.На практика вероятността по случайност да се улучи подходяща комбинация клони към нула. По тази причина няколко пъти и поставян въпроса да не се правят експерименти със спирачките.Хубаво е да се знае, че често използвания термин "закаляване" има изключително широко значение и НЕ гарантира определени технически параметри. В най общ план "закаляване" означава запазване на висикотемпературна структура на дадената сплав.Но каква ще бъде тази структура, какви ще са нейните механични качества зависи от състава на сплавта, температурата, до която е била загрята, начина и скоростта на охлаждането и т.н. Надявам се да съм бил полезен с това кратко изложение.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани