moridinbg написа:Без боза гумата уплътнява трудно в шината и изпуска с времето. Пробвано на фабрични UST-та. Изобщо без боза е безсмислено безкамерното занимание...
..но проблема е само в шайбата от avid... просто не всеки ще има под ръка
sailman написа:..но проблема е само в шайбата от avid... просто не всеки ще има под ръка
Шайба от v-brake![]()
![]()
MacLeod написа:Нещо, което според мен би било адски полезно:
http://www.pinkbike.com/news/dynaplug-micro-pro-tubeless-tire-repair-tool-review.html
Ремонтът може да стане без въобще да се сваля гумата.
learnt this from dudes in Arizona (they got some rocks and things)
cut up small sections of an old t shirt
cut a short section of an old spoke
Stuff the material into the hole in the tire (making the hole bigger if needed)...leave a small section of material sticking out.
Rotate tire so that the Stans touches (and is absorbed by the material)
100% effective and lasts forever. Changed a tire recently and found 6 plugs on the inside. They were rock hard and no way were they coming out.
MacLeod написа:Супер и аз ще го пробвам това решение със старата тениска. Изглежда като да работи. Интересно дали не би станало и с парченце от вътрешна гума ?
penmark написа:Ти пък. Аз с лепенка за ВЪТРЕШНА гума бях залепил борда на едно Швалбе и я карах безкамерна сумати време.
po_taka написа:penmark написа:Ти пък. Аз с лепенка за ВЪТРЕШНА гума бях залепил борда на едно Швалбе и я карах безкамерна сумати време.
аз по-скоро исках да споделя, че след като се случи белята и залепиш с въпросната лепенка, като се прибереш и забозиш е добре да я махнеш, защото бозата я разлепва
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта