zavarka

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

zavarka

Мнениеот aleksander » Чет Май 11, 2006 12:08 pm

искам да разбера кой вид заваряване е по-добър за желязо, но да е издръжлив, т.е. дали заварката ще издържа на големи натоварвания:
- чрез електрожен
- чрез оксижен
- чрез аргон
- чрез точково заваряван
Странник в странна страна
Аватар
aleksander
 
Мнения: 46
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 9:42 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Teodor40 » Чет Май 11, 2006 1:08 pm

Пич,да не си чел от учебник някакъв?
Значи до колкото аз знам с аргон е само за цветни метали а точково за рамка аз лично не си го представям освен ако не слагаш планка но ще е много слабо. Чрез оксижен ако искаш може да я досрежеш. Идеята на заваряването е да се добави метал където се съединяват два/три или повече различни детайла следователно отивай при заварчик с електрожен.
Като на стани богат стана д*ба :lol:
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот aleksander » Чет Май 11, 2006 3:21 pm

горе-долу доколкото знам при електрожена действието му да разтапя двата метала и така се слепват по-между си. Знам че и при една точка може да се приложи натоварване съсъ сила 1 тон.
Но мен ме интересува като се завари, дали няма да си счупя главата при някое спускане.
Странник в странна страна
Аватар
aleksander
 
Мнения: 46
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 9:42 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Teodor40 » Чет Май 11, 2006 3:28 pm

Много ясно че ще си я счупиш а ако си без каска 100% :lol2: Стига ги чете тия учебници бе човек! При електрожена се подава допълнително метал а точковото е на друг п-п.Там поради протичащия ток се получава много голямо нагряване което прави възможно физическото сливане на двата метала когато са притиснати. А това с единия тон каква връзка има и как точно ще стане в гаража не съседа? Може да направиш така че гумата на ладата да стъпе върху единия електрод но рискуваш да се спраска фФсичко на 2 :rofl:
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот aleksander » Чет Май 11, 2006 3:38 pm

[size=200][/size]ок
Странник в странна страна
Аватар
aleksander
 
Мнения: 46
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 9:42 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот aleksander » Чет Май 11, 2006 3:40 pm

значи гарантираш със 100% че нищо няма да се случи
Странник в странна страна
Аватар
aleksander
 
Мнения: 46
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 9:42 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Teodor40 » Чет Май 11, 2006 4:11 pm

Е ти ако оценяваш здравето си с 0 значи да,нищо няма да се случи :lol2:
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот aleksander » Съб Май 13, 2006 10:21 am

БЛАГОДАРЯ
:bouncy::bouncy::bouncy::bouncy::bouncy::bouncy::bouncy:
Странник в странна страна
Аватар
aleksander
 
Мнения: 46
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 9:42 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот melbata » Нед Май 14, 2006 12:02 pm

пробвай телоподаващо
melbata
 
Мнения: 78
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Нед Юли 17, 2005 11:12 am
Местоположение: Bulgaria


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта