от Kitolino » Нед Май 20, 2007 10:18 pm
Имам проблем с този "официален вносител", относно GSM Samsung SGH-X700 закупен от магазин Vega 2002 ( гр. Пловдив ).
Така с предисторията:
Преди точно 1 година, си закупих нов телефон от марката Самсунг, моделчето беше приятно и ми грабна окото. След ползване 5 месеца единственият ми проблем бе, че батерията караше 1 ден, но това си го обяснявах със слушането на музика.
Един ден ми се наложи да пратя снимка на близък човек, като се опитах да стартирам Синьото зъбче, ми изписа грешка при инициализиране. Във магазина отидох веднага, като там приеха телефона, след 2 седмици ми върнаха телефона като го стартирах синьото зъбче не проработи за мое огромно учудване, понеже беше даден с мисълта да се оправи този проблем.
Отново в магазина, понеже бях излязъл и до едно приятелче отвун го пробвах и там открих тази измама. На картата беше написано, че е направена проверка и е сменен софтуера. Продавачите от Vega2002 ми казаха директно да отида до човека, при който се събират телефоните за София( в началото на ул. Иван Вазов се намира ) при него оставих телефона като му показъх че Bluetooth профила не работи. Той прие телефона и след седмица и половина отидох да си го взема, като пред него го изпробвах и се видя че и този път нищо не е поправено, а дори от пътя го бяха надраскали. Обадихме се в София със сервизният техник и той ни увери, че при него е работил а при нас не работи. В София работи, в Пловдив няма желание да работи.
До тук не съм си ползвал телефона от близо 2 месеца, и с тъга пак го пращам до София, след 2 седмици си го взимам и този път профила работеше - О чудо възкликнах аз ... и радостен го занесох в къщи за подарък на сестра ми, понеже вече си бях взел друг телефон. След ден или два сестра ми ми се обади и ми каза, че слушалката не работила, в сервиза при отваряне на панела са скъсали връзката между предната му част и говорителчето.
Срамота и подигравка... телефона пак пътува до столицата.След 2 седмици си го получих, като този път се ползва малко по-дълго. След 1месец, тази така нискокачествена бройка здаде напълно багажа, софтуера се скапа, буксата на слушалките замина ( получи се моно звук, само лявата слушалка ми работеше ) и още доста проблеми....
От тогава минаха 2 месеца и 10 дена, утре имам среща с управителката на Vega2002,
за да говоря с нея и техника от София..
Посъветвайте ме какво да правя, защото си личи че тези хора си правят подигравка с мен и с достойнството ми, като ме занасят и не изпълняват тяхната част от договора.
Да пускам ли оплакване в Комисията за защита правата на потребителите или да предприема друга законна мярка ?
Всяко едно предложение ще ми е от полза, за което Благодаря предварително :wink:
Изцяло вината е в К&К Електроникс, защото ако бяха истинска фирма, досега щяха да решат проблема, но явно това че са " официален вносител " на Самсунг, найстина трябва да е в кавички :!:
GSE - Геодезия, Кадастър, Вертикално планиране и други. 0877/290-235 