Проблем с К&К Електроникс

За теми, които не са свързани с планинското колоездене. Използвайте го за всичко извън любимия ни спорт (други хобита, развлечения, прояви, интереси, проблеми и т.н.), за които искате да споделите/побъбрите/поспорите с останалите членове на форума.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 700 / 700 / 5

Проблем с К&К Електроникс

Мнениеот Kitolino » Нед Май 20, 2007 10:18 pm

Имам проблем с този "официален вносител", относно GSM Samsung SGH-X700 закупен от магазин Vega 2002 ( гр. Пловдив ).

Така с предисторията:

Преди точно 1 година, си закупих нов телефон от марката Самсунг, моделчето беше приятно и ми грабна окото. След ползване 5 месеца единственият ми проблем бе, че батерията караше 1 ден, но това си го обяснявах със слушането на музика.

Един ден ми се наложи да пратя снимка на близък човек, като се опитах да стартирам Синьото зъбче, ми изписа грешка при инициализиране. Във магазина отидох веднага, като там приеха телефона, след 2 седмици ми върнаха телефона като го стартирах синьото зъбче не проработи за мое огромно учудване, понеже беше даден с мисълта да се оправи този проблем.
Отново в магазина, понеже бях излязъл и до едно приятелче отвун го пробвах и там открих тази измама. На картата беше написано, че е направена проверка и е сменен софтуера. Продавачите от Vega2002 ми казаха директно да отида до човека, при който се събират телефоните за София( в началото на ул. Иван Вазов се намира ) при него оставих телефона като му показъх че Bluetooth профила не работи. Той прие телефона и след седмица и половина отидох да си го взема, като пред него го изпробвах и се видя че и този път нищо не е поправено, а дори от пътя го бяха надраскали. Обадихме се в София със сервизният техник и той ни увери, че при него е работил а при нас не работи. В София работи, в Пловдив няма желание да работи.
До тук не съм си ползвал телефона от близо 2 месеца, и с тъга пак го пращам до София, след 2 седмици си го взимам и този път профила работеше - О чудо възкликнах аз ... и радостен го занесох в къщи за подарък на сестра ми, понеже вече си бях взел друг телефон. След ден или два сестра ми ми се обади и ми каза, че слушалката не работила, в сервиза при отваряне на панела са скъсали връзката между предната му част и говорителчето.

Срамота и подигравка... телефона пак пътува до столицата.След 2 седмици си го получих, като този път се ползва малко по-дълго. След 1месец, тази така нискокачествена бройка здаде напълно багажа, софтуера се скапа, буксата на слушалките замина ( получи се моно звук, само лявата слушалка ми работеше ) и още доста проблеми....

От тогава минаха 2 месеца и 10 дена, утре имам среща с управителката на Vega2002,
за да говоря с нея и техника от София..




Посъветвайте ме какво да правя, защото си личи че тези хора си правят подигравка с мен и с достойнството ми, като ме занасят и не изпълняват тяхната част от договора.
Да пускам ли оплакване в Комисията за защита правата на потребителите или да предприема друга законна мярка ?

Всяко едно предложение ще ми е от полза, за което Благодаря предварително :wink:


Изцяло вината е в К&К Електроникс, защото ако бяха истинска фирма, досега щяха да решат проблема, но явно това че са " официален вносител " на Самсунг, найстина трябва да е в кавички :!:
Изображение GSE - Геодезия, Кадастър, Вертикално планиране и други. 0877/290-235 Изображение
Аватар
Kitolino
 
Мнения: 402
Рейтинг: 1485
Регистриран на: Нед Авг 13, 2006 11:17 pm
Местоположение: Пловдив/България

Мнениеот Grash » Нед Май 20, 2007 10:57 pm

Аз работя в тази фирма и мога да потвърдя, че политиката и към клиентите като цяло е под всякаква критика. Това важи и за политиката към персонала, но това е друг въпрос...
От опит знам, и те уверявам, че на фирмата не и е никакъв проблем да направи замяна директно с нова бройка, независимо за какъв артикул говорим... Би било много лесно така да стане, но за съжалениe не става точно така... мотаят те, колкото се може повече и ако имаш късмет може и да се стигне до добър за теб вариант, но при наличието и на фирма посредник става още по-сложно. Така е тая кочина наречена "K&K electronics", но за съжаление, нямам позиция да промена каквото и да е, успех в борбата, мога да ти пожелая... Наистина е много смущаващо, че такава фирма е "официален представител" на марки като Samsung, Panasonic, Yamaha, Jamo и т.н, защото така фирмата си се явява пречка, да купуваш от водещи производители техника и да очакваш гаранционно и следгаранционно обслужване на ниво. Моят съвет е да пуснеш оплакване до онази комисия, защото откакто сме в ЕС имат малко повече страх от закона... Да не говоря, че имаш право да заявиш, че не си доволен от продукта и обслужването и по закон са задължени да ти върнат парите. Вземи си някакви инспектори, адвокати и т.н. да ги сплашиш и ще видиш какво чудо е. И още нещо - не си купувай пак GSM Samsung ;)
Аватар
Grash
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 9:49 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот Kitolino » Пон Май 21, 2007 12:11 am

К&К Екектроникс и на Панасониците ли са вносители.... пълна порнография, хубаво че новият ми фотоапарат е нелегално внесен :crap:

Ако това е положението в тази фирма, то просто по-зле не може да стане ... явно въпреки абитуриентският ми бал и въпреки че работя, тази седмица трябва и да се мотам по комисии и адвокат да си взема, за което пари нямам в момента :V:

Не знам, но не ми се струва нормална цялата тази дандания от фирма, която има оборот колкото **** фирми.

Жалко е и е срамота, а аз да си го кажа, че новият телефон и всичко, което те първа ще взимам като техника, няма да е от " К&Лайна електроникс". :(!:
Изображение GSE - Геодезия, Кадастър, Вертикално планиране и други. 0877/290-235 Изображение
Аватар
Kitolino
 
Мнения: 402
Рейтинг: 1485
Регистриран на: Нед Авг 13, 2006 11:17 pm
Местоположение: Пловдив/България

Мнениеот STOMANCHO » Пон Май 21, 2007 7:39 am

Странно защо на баща ми копува много неща от там като се започне от монитор ,тв , тонколони , и последният път беше камера.При камерата имаше проблем нещо с батерията,заредена всичко точно но тя едвам издържа да снима 40 мин ,а трябва да е 5 часа и така баща ми звъня некви телефонии му казаха да дойде да видят проблема и после за жалост незнам какво е станало но му дали нова камера , не само батерия ами и камера ,която днес си се държи перфектно.

Иначе много кофти се е получило при теб :bawling: :dunno:
ИзображениеИзображение
Аватар
STOMANCHO
 
Мнения: 315
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Сря Сеп 27, 2006 5:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Kitolino » Вто Юни 05, 2007 5:06 pm

Здравейте,

след като премислих, реших и си пуснах оплакване в КЗП ( Комисия за защита на потребителите ). Насрочи се среща, но собственика на магазина не прояви желание да дойде, дори не ме предупредиха да не се разкарвам в пороя :(!: . Завчера ми се обадиха от магазина и ми съобшиха, че телефона е пристигнал след 80дни ремонт. Хората ми предлагат като компенсация и 2 месеца гаранция, която мога да използвам още като си получа телефона ( защото не вярвам да става нещо от него след 6 пъти посещение в сервиза ) :crap: .

За утре има нова среща, да видим дали въпросния собственик ще има желанието да посети клона на КЗП.

Като клиент аз съм бил изряден с тях, но явно като продавачи те не са. Сега интересното е колко време ще е необходимо на комисията да се справи с проблема.

Стискайте палци, дано се задействат нещата в добра насока. :agree:
Изображение GSE - Геодезия, Кадастър, Вертикално планиране и други. 0877/290-235 Изображение
Аватар
Kitolino
 
Мнения: 402
Рейтинг: 1485
Регистриран на: Нед Авг 13, 2006 11:17 pm
Местоположение: Пловдив/България

Мнениеот Мъро » Вто Юни 05, 2007 7:42 pm

Казвам ти го отново - искай си парите и това е. Нямат законова причина да ти ги откажат.
После могат просто да си искат компенсацията от Samsung и това е. Чудя се защо повечето фирми в БГ се правят на пълни пръчки, вместо в действителност да играят по правилата не само с клиентите си, но и с производителите, продуктите на които продават?
Аз няма да си казвам мнението за 2Be примерно, защото там е нещо от този род, ама малко по-плачевно...
Чак при контакт с КЗП решиха да сменят телефона, а не само да го пращат на едномесечни ремонти. А телефонът е купен нов януари тази година... и от тогава не е бил в сервиз най-много 20 дни сумарно.
П.П. Не си взимайте и Alcatel.
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
Мъро
 
Мнения: 1259
Рейтинг: 1635
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 1:07 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Grash » Вто Юни 05, 2007 7:53 pm

2Be е част от К&K Electronics... какво съвпадение ;)
Аватар
Grash
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 9:49 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот bikerider » Сря Юни 06, 2007 10:07 am

Мъро написа:Чудя се защо повечето фирми в БГ се правят на пълни пръчки, вместо в действителност да играят по правилата не само с клиентите си, но и с производителите, продуктите на които продават?


Щото често няма адекватна обратна връзка към производителите.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Мъро » Сря Юни 06, 2007 11:53 am

Grash написа:2Be е част от К&K Electronics... какво съвпадение ;)

Я виж ти ;)
Щото често няма адекватна обратна връзка към производителите.

На мен какво ми пука?
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
Мъро
 
Мнения: 1259
Рейтинг: 1635
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 1:07 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bikerider » Сря Юни 06, 2007 12:33 pm

Чудиш се - казвам ти. Дали ти пука слабо ме грее, тях също.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот shepo » Сря Юни 06, 2007 3:21 pm

това е трагичното че повечето хора не ги грее а колко по лесно щеше да е всеки да си гледа работата съвестно :crap:
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Мнениеот bikerider » Сря Юни 06, 2007 4:15 pm

shepo написа:а колко по лесно щеше да е всеки да си гледа работата съвестно :crap:


че те К&К точно това правят - гледат си работата съвестно ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Kitolino » Сря Юни 06, 2007 4:48 pm

Здравейте, след разговор със собственика откъдето си купих телефона, човека си ме лъжеше в очите, все едно нищо не е.
Лично ме увери, че по закон нямам правото да си поискам парите след 30 дни, откакто стоката ми престоява в сервиз, при мен това са сумарно 6 месеца, като при последното посешение в София, телефона се задържа 80дни. Кажете това нормално ли е ?
Аз все пак отидох след това до КЗП ( Комисия за защита правата на потребителите ), където видях написано черно на бяло в алинея това мое право.
Днес въпорсният собственик на Vega2002 не прояви желание да отиде до комисията (иска да ме шантажира без възможността да ми помогнат инспекторите) и новата среща е за понеделник. Да видим дали ще се яви тогава :(!: .

Некоректни хора на този свят колкото си искаш има :V:
Изображение GSE - Геодезия, Кадастър, Вертикално планиране и други. 0877/290-235 Изображение
Аватар
Kitolino
 
Мнения: 402
Рейтинг: 1485
Регистриран на: Нед Авг 13, 2006 11:17 pm
Местоположение: Пловдив/България

Мнениеот shepo » Сря Юни 06, 2007 4:51 pm

bikerider написа:
shepo написа:а колко по лесно щеше да е всеки да си гледа работата съвестно :crap:


че те К&К точно това правят - гледат си работата съвестно ;)
съвестно казваш... ;)
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Мнениеот bikerider » Пет Юни 08, 2007 11:26 am

@shepo: чети между редовете :)

@Kitolino: успех с КЗП... :agree:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот shepo » Пет Юни 08, 2007 5:20 pm

това и правя :beer:
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Мнениеот Kitolino » Сря Юни 13, 2007 11:04 pm

bikerider написа:@shepo: чети между редовете :)

@Kitolino: успех с КЗП... :agree:


Здравейте...

Първо имам да изкажа огромната си почит и уважение от хората работещи в КЗП( Пловдив ), ако не бяха те още щяха да ме мотат .

След огромен натиск от страна на инспектора и директора на КЗП спрямо собственика на магазина, днес получих чисто нов телефон с гаранция ( дано не ми се налага да я ползвам :) ).

Чрез търсенето на правата си като потребители, ние имаме шанса да преобразим малко или много пазара в нашата родина.
При проблеми със гаранционна стока, винаги може да се обърнете към правозащитният и регулаторен орган, хората са любезни и ще се опитат да помогнат.
Вече магазините ги е страх, така че търсете си правата :)

Ако е прозвучало малко като реклама, ефекта е бил търсен :D

Лека вечер
Изображение GSE - Геодезия, Кадастър, Вертикално планиране и други. 0877/290-235 Изображение
Аватар
Kitolino
 
Мнения: 402
Рейтинг: 1485
Регистриран на: Нед Авг 13, 2006 11:17 pm
Местоположение: Пловдив/България

Мнениеот shepo » Чет Юни 14, 2007 11:05 am

:agree: :)
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София


Назад към Други

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта