от krach » Съб Окт 11, 2014 8:10 pm
Аз съм с тектро новела и единственото което може да блокира на тези спирачки са подвижното палче, което се дърпа от жилото и което мести подвижната накладка.
Самото сваляне става лесно. Отвиваш болта дето държи въпросното палче (на спирачния апарат) след което внимателно с въртеливо наляво-на дясно движение го измъкваш на вън Има и пружина вътре. При тази операция трябва да си подготвил най добре кърпа под апарата за да събереш по лесно 3-те съчми които са вътре в него. Всяка от тях лежи в едно легло подобно на капка, което в единия край е по - дълбок а в другия по - плитък. При поставянето обратната процедура. Възможно е да е блокирало ако са се разместили сачмите.
Ако проблема ти е от кофти настроен апарат, най - лесно е статичната накладка да я доближиш максимално близо до диска без да трие.
Развиваш болта който е при лостовете на кормилото да е максимално развит (навън от лостчето). Също болт за регулиране има и от страната на апарата, също го развиваш на макс. Стягаш на ръка палчето което движи динамичната накладка, до момента в който не опре в диска (все едно си стиснал спирачките на макс). При това положение на спирачния апарат затягаш жилото на спирачката към апарата.
При това положение няма да ти се върти гумата. За това се връщаш при лоста на спирачката на кормилото и отвития болт, започваш да го навиваш. По този начин отпускаш много фино жилото на спирачката, до момента в който колелото не се върти нормално. Отиваш и при болта долу на апарата който регулира опъна на жилото. Ако при изцяло завит болт (при лоста на кормилото),както и на апарата, отпускаш съвсем внимателно жилото от към спирачния апарат и/или местиш неподвижната накладка.