












Brave написа:М4 - е много малко. Стандартния крепеж на спирачките е М6. Разликата е драстична в здравината.
Brave написа:@sailman: Helicoil или друга подобна система биха били чудесно решение, но доколкото разбирам от текста, отвора в ботуша на вилката вече е разширен и е нарязана (предполагам) стандартна резба М8х1.25, а поне Helicoil-а за М6х1 е със стъпка на външната резба 1мм.
@msniki: Гледай - нито съм искал, нито и сега искам да се заяждам, ама вземи един болт М4 и един М6, сравни ги, и сам разбери, защо идеята не е добра. По същия начин, може да предложиш да върже преходника с тиксо или тел. М5, по-бива, но втулката, която ще трябва да му се изработи ще стане доста тънкостенна, защото вътрешния диаметър на М8 е 6,38 mm.
Относно решение, което аз се сещам и не компрометира сериозно здравината - на стругар да се направи шпилка с две резби - М8х1.25, толкова дълга, че да се завие в ботуша и останалата част М6х1, така че калипера или преходника да се стегнат с гайка. Разбира се, при навиването на шпилката в ботуша е добре да се сложи някакво лепило за резби, така че да не тръгва да се отвива тя, при развиване на гайката.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта