Проблем със шок

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Проблем със шок

Мнениеот zafirovp » Чет Дек 04, 2014 8:41 pm

Здравейте,
наскоро се сдобих със нова рамка и като "бонус" получих шок DCannon Dh600. До колкото знам преди години се е продавал във Веломания... и само там. :D Наскоро шока протече и започна да гълта въздух. Смених всички о-пръстени и купих масло за вилки Мотул 5W, остана само да го сглобя. Тука изникна един въпрос.

Във какво положение трябва да е буталото във малкия цилидър, който се помпа със въздух? (piggyback) Предполагам, ако е във грешно положение докато се пълни със масло, ще има отрицателен ефект върху компресията.

Предварително благодаря.


Изображение
Изображение
Изображение
Търся Marzocchi Roco на части.
Аватар
zafirovp
 
Мнения: 1086
Рейтинг: 1297
Регистриран на: Съб Май 16, 2009 10:00 pm
Местоположение: София

Re: Проблем със шок

Мнениеот compira » Съб Дек 06, 2014 12:19 am

Съдейки по една вилка specialized коята имах и на нея се помпеше масления патрон, трябва да сложиш издълбаната страна на буталото към въздушната камера.
Аватар
compira
 
Мнения: 546
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 27, 2008 10:23 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем със шок

Мнениеот SkottY » Нед Дек 07, 2014 11:43 pm

При RS Vivid, плоската част е от страната на въздуха, а вдлъбнатата част е към маслото. Предполагам и при този трябва да е така :)
Аватар
SkottY
 
Мнения: 156
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 4:26 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: Проблем със шок

Мнениеот TeDo_BaPHa » Пон Дек 08, 2014 3:45 pm

СПоред мен по-скоро се пита на какво отстояние от ръба да е :)?
ХОРА, ИЗПОЛЗВАЙТЕ ТЪРСАЧКАТА, ТЯ Е НАПРАВЕНА ЗА ДА ВИ УЛЕСНИ!!!
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Аватар
TeDo_BaPHa
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 13, 2007 9:31 pm
Местоположение: Варна

Re: Проблем със шок

Мнениеот zafirovp » Пет Дек 12, 2014 5:24 pm

Питането ми беше за положението на буталото вътре във камерата(IFP Depth). При разглобяването то беше във крайно положение към винитила.
Търся Marzocchi Roco на части.
Аватар
zafirovp
 
Мнения: 1086
Рейтинг: 1297
Регистриран на: Съб Май 16, 2009 10:00 pm
Местоположение: София

Re: Проблем със шок

Мнениеот outfaced » Пет Дек 12, 2014 9:09 pm

наУчен подход ...
Смяташ обема който трябва да затвориш така че от 250пси да направиш 400 при напълно сгънат шок (т.е. намаляваш въпросния обем с обема на шиша на буталото в основната камера).

И по просто - гледаш упътването на някой подобен шок. :)
Тия стойности не за закон. С тях може да се играе, за да получиш различна компресия и ботъмаут. Важното само да не е много малко, че да гръмне при ботъм аут. За тая цел е хубаво да видиш колко мм е "хода на маслото" при сгъване на шока (тов можеш да го видиш при отворена IFP камера и напълнен с масло шок). Може да вземеш това като отправна точка и да оставиш двойно повече или 2,5х като начало. После да прецениш дали ти е ОК и в коя посока трябва ходи.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта