unsigner написа:Аз от две години чета как, о, ужас, ще изчезнат 26" и няма да има части.
А от няколко месеца се оглеждам за вилка (аз карам 29") и 90% от вилките по българските магазини и 60-70% от вилките по интернетските магазини са 26".
outfaced написа:Aй пробвай да намериш 26" рамка или нов байк в сегмента 140-170мм
outfaced написа:Aй пробвай да намериш 26" рамка или нов байк в сегмента 140-170мм
Като се изключат някои бутикови рамки вече 26" няма. Въпрос на време и при останалите компоненти да последва миграцията.
outfaced написа:Покрай ривюто на новата чита...
Мусю, тоз туул си го инсталирах преди време, но не е от най-точните
kvelikov написа:outfaced написа:Покрай ривюто на новата чита...
Речено-сторено...
Метнах задницата от малкото КУБЕ на рамката на голямото КУБЕ и стана за чудо и приказ!
Обиколчица в парка, малко подскоци и лиготии, и първоначалното усещане е много приятно.
В неделя ще карам с тази конфигурация, та да видим как ще се държи.
Ако ми хареса, може и да размисля за обявата си в "Продава - Велосипеди и рамки"...
П.П.
Някой може ли да каже колко се променя челния ъгъл в случая?
Със задница 29 инча е 68 градуса.
Мерсим!
Comment: Bikers need to thoroughly revise their views on tyres, tyre width and tyre pressure. MB-member of staff Peter Hilges
Those who still put their money down on narrow cutting-wheels at more than 3 bar (43 p.s.i.) have got it wrong from the bottom up. Scientific research proves beyond doubt: Those who are after speed need to go for wide tyres at low pressures. Extreme 1.7” tyres and an old-fashioned pressure of 4 bar (57 p.s.i.) may speed things up on tarmac. Downhill however this is guaranteed to result in loss of control. Bottom line therefore: Off-road tyres should be as wide as possible (observing the limitations of frame and fork!) and only have as much pressure as is necessary (snake bite protection!). Tyres then roll with less resistance, and increased comfort, traction and safety come along with it.
mentalhead написа:Liteville отдавна пуснаха рамка (модела 601 ако не се лъжа) за 650B отпред и 26" отзад.
mentalhead написа:Liteville отдавна пуснаха рамка (модела 601 ако не се лъжа) за 650B отпред и 26" отзад. Сега не знам как са. За мен това си е тъпотия принципно, защото не виждам смисъл за различни условия за двете ми гуми.
MacLeod написа:Задната гума като ти се подхлъзне, обикновено не падаш, предната като се подхлъзне обикновено падаш. Идеята е отпред да има повече сцепление с по - голямата гума, а отзад да имаш ниско съпротивление при въртене и ниско тегло с по - малката гума. Според мен решение с 2 различни по размер гуми си струва.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: marka1979 и 18 госта