Принципно изкуственото скъсяване на шок посредством офсет-втулки има положителен ефект върху геометрията на даден байк, НО САМО АКО РАМКАТА ГО ПОЗВОЛЯВА!!! Сложно е за обяснение, пишейки го, но ето - при шок с оригинална дължина рамката трябва да има в запаз още няколко милиметра възможност за сгъване след момента на ботъм-аут на шока, тъй като офсет втулките изместват началото на сгъване на шока малко във вече започнатия ход на рамката (затова и последната стои малко сгъната, оттам и по-добрата геометрия), но изместват и края на сгъване на шока вече след оригинално замисления момент. Ако рамката няма такъв запас, при ботъм-аут може да се ударят тръба в тръба и да се усуче/сцепи/счупи рамката (да не говорим каква Бейрут-ситуация може да настане за човека върху байка). Най-лесно да се провери това е, като се спадне налягането в шока и се свие рамката, за да се види докъде се свива при ботъм-аут и дали има място за още свиване.
Относно преливника на шока - зависи как караш. Ако наблягаш на по-дългите и натоварващи спускания и по-агресивен стил на водене на байка, преливник ти трябва - по-добра работа, по-малка вероятност шока да прегрее при дълго спускане, повече настройки (обикновено е така в сравнение с шокове без преливник). Ако обаче не наблягаш на спускането, преливника не е задължителен. Зависи кво търсиш!

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.