Здравейте на всички!
Имам Eco варианта на цитираното колело. Предходният ми байк бе 27.5 инчов Cross Traction G27 SLX.
Предимства на спринта - мека рамка. Недостатъци - по - тежка рамка. Компонентите не ги разглеждам, защото Elite и Eco не са с комплектовката, която ми допада.
Причината да не закупя Elite е основно, че няма смисъл да купувам за 2 хил. лева нещо, което в последствие ще ъпгрейдвам. И мисля, че ако някой иска да олекотява колелото, трябва да се насочи точно в тази посока.
Ако обаче купуваш за да караш това, което купиш, определено Elite е правилният избор.
Колелото ми харесва много, геометрията е страхотна и пасва точно по предназначение - XC с леки елементи на АМ (аман от тез стилове... всеки кара как му е кеф, в повечето случаи с каквото има)
Кофти, че не продават само рамки на addicted модела. Щеше да е повече от страхотно.
Конкретно за модела Eco - веднага смених някои от компонентите на новозакупеното колело - спирачки (SLX 675, продава се с Avid BD1), дерайльор (XT 771,продава се с Alivio 430), команди (Alivio 430, идва с Acera 390), дискове (RT66), кормило (syncros FT2.5, идва с Truvativ Stylo T20), гуми (Schwalbe Noby Nic 2015, идва с Contitnental X-King).
Без дисковете и гумите, всичко друго бе налично, просто го преместих от кроса на спринта.
За в бъдеще мисля да му сложа една Reba и да премина на XT 2х10. Но това догодина. Сега свърших бюджета и чакам времето да се оправи, за да завъртя педалите извън парка
