moridinbg написа:Защо няма стеншъни от карбон?
CF изисква смола за да се запечатят влакната във окончателната форма (1).
Алтернативата би-била да се изтъче цялата тръба на едно, но дори тогава трябва да се запечати (1+2).
Смолата става гладка (Твърде гладка) и като резултат уплътнителите, както и прецизни втулки биха лепнали по нея (1).
След време тази смола може все пак да се поизноси => ще яде същите уплътнители и/или ще тече покрай самите влакна (1).
За да се разпредели усилието от захвата при короните, също и да не се нарушава покритието, трябва да има удебеляване или метални пластинки (1+2+3).
В случай, че се прави едно коронна вилка трябва да се карбонизира цялото горнище (2+2).
Примери: Manitou Dorado (3)
DT Swiss *.* (2)
Където:
1 = Технически затруднения
2 = Неприемливо висока цена
3 = Липса на значително подобрение в теглото
Последните 3 са отговора на твоя въпрос: Защото ще е трудно, технически неоправдано и толкова скъпо, че няма да има кой да оправдае покупката (Lexus LFA в свят, в който съществува R35)...
Освен някакви ценители в ограничен брой (в случай че все-пак се направи като хората)