Нисък клас с възможност за ъпгрейти за в бъдеще

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Нисък клас с възможност за ъпгрейти за в бъдеще

Мнениеот goodnight » Чет Юни 18, 2015 2:18 pm

http://www.decathlon.bg/planinski-velos ... tml#/457-m

Имам бюджет около 400лв като това велосипедче декатлон ми е на вниманието в момента. Тежа около 80кг и съм около 1,83м. ще карам основно по асфалт из София но ще минавам и през парковете и околностите на града най-много. Чудя това велосипедче позволява ли за в бъдеще да му се смени вилката с нещо за около 150 - 200лв също и хидравлични дискови спирачки колко ще ми струва за в бъдеще ?
goodnight
 
Мнения: 2
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Юни 18, 2015 7:50 am

Re: Нисък клас с възможност за ъпгрейти за в бъдеще

Мнениеот victortrt » Чет Юни 18, 2015 2:39 pm

Здравей, не искам да те разочаровам, но според мен няма практически смисъл да си купуваш това, за да му сменяш после вилката и да слагаш дискови, защото за дисковите ще ти трябват със сигурност нова вилка, нови главини, съответно ще трябва да се пренаплитат спици или вземат нови готови колела, не е сигурно рамката дали изобщо позволява монтаж на дискова спирачка отзад и т.н. Та ако е възможно, слагането на дискови спирачки може да ти струва над 200-300 лева.
По добре си вземи нещо с дискови още сега, за да сменяш после само спирачките и роторите евентуално. Има промоционални модели за около 500 лева с 24 скорости и хидравлични дискови спирачки /виж съседните теми/.
Ако обаче това наистина тежи 14 кила за най-малкия размер, то не е за теб, защото твоят размер ще е 15-16 кила. ПС имам предвид, ако пише, че xs размер е толкова, то големият размер със сигурност ще е повече/
За описания начин на каране работа ще ти върши всякакъв велосипед дори без окачване.
Виж и тук в "Продава"
Последна промяна victortrt на Чет Юни 18, 2015 3:32 pm, променена общо 1 път
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Нисък клас с възможност за ъпгрейти за в бъдеще

Мнениеот kobso1245 » Чет Юни 18, 2015 3:02 pm

Подкрепям казаното за ъпгрейда. Просто няма смисъл.
Най-малкото че първо е много възможно да решиш да смениш цялата скоростна система, защото тая колко ще издържи..
После наистина(консервативно) минимум 300лв за слагане на дискови(дискове+спирачки+нови колела, които да позволяват слагането им).
За мен имаш 2 варианта-или наистина следваш предложението на колегата Виктор и добавяш малко отгоре в бюджета, или си го взимаш това(ако не можеш да си го позволиш в момента, нищо лошо), караш го някакво време(според мен поне година може би ще издържи), като през това време събираш за нещо по-стабилно.
Но го има и момента след 1 месец да решиш, че не те кефи, де...
пс: Разликата в теглата между най-малка рамка и най-голяма рамка надали ще е повече от 500грама, няма как иначе...
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Нисък клас с възможност за ъпгрейти за в бъдеще

Мнениеот Stoyanov » Чет Юни 18, 2015 3:14 pm

Провери Sprint GTS - идва с дискови спирачки и рамката е доста прилична, така че част от разходите отпадат :)
Stoyanov
 
Мнения: 311
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Вто Авг 13, 2013 11:39 pm

Re: Нисък клас с възможност за ъпгрейти за в бъдеще

Мнениеот ЕAngel » Чет Юни 18, 2015 3:28 pm

Stoyanov написа:Провери Sprint GTS - идва с дискови спирачки и рамката е доста прилична, така че част от разходите отпадат :)


http://bikesport.bg/bg/products/2208-%D ... %B4%D0%B8_
ЕAngel
 
Мнения: 178
Рейтинг: 1380
Регистриран на: Сря Юни 19, 2013 8:58 am

Re: Нисък клас с възможност за ъпгрейти за в бъдеще

Мнениеот victortrt » Чет Юни 18, 2015 3:33 pm

По скоро се имаше предвид това http://www.mtb-bg.com/index.php/other/c ... int-gts-29
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Нисък клас с възможност за ъпгрейти за в бъдеще

Мнениеот Stoyanov » Чет Юни 18, 2015 3:59 pm

victortrt написа:По скоро се имаше предвид това http://www.mtb-bg.com/index.php/other/c ... int-gts-29


Да :)
Stoyanov
 
Мнения: 311
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Вто Авг 13, 2013 11:39 pm

Re: Нисък клас с възможност за ъпгрейти за в бъдеще

Мнениеот goodnight » Чет Юни 18, 2015 4:30 pm

http://olx.bg/i2/ad/velosiped-sprint-ap ... 62b395dbda

300лв ли е предполагаемата цена за слагане на дискови на този байк, правилно? Ако го взема дори за 250 и с преполагаемия ремонт и бъдещото ъпгрейтване отива на около 600, има ли някаква полза ако го ъпгрейтвам този въобще, защото обмислям и варянта за твърдак който да е с дискови примерно на около 400лв и за в бъдеще да му сложа вилка? Искам още утре да взема нещо за каране..
goodnight
 
Мнения: 2
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Юни 18, 2015 7:50 am

Re: Нисък клас с възможност за ъпгрейти за в бъдеще

Мнениеот victortrt » Чет Юни 18, 2015 5:04 pm

Човек, щом си 1.83, сигурно си пълнолетен или поне наближаваш 18 години.
Обясни ни защо толкова искаш дискови спирачки, след като ще караш в града и парка. Ви брейкът също е спирачка и спира. Доста по-лесно се регулира в домашни условия от лаик и е лек.
Отделно на теб да си купиш нещата за да имаш дискови спирачки на колело, предназначено за ви-брейк, ще ти излезе доста по-скъпо отколкото на производителя, който купува на едро. Тоест чисто математически нямаш сметка от това упражнение.
Помисли си също така дали не е разумно да си вземеш нещо адекватно на нуждите ти като например някакъв градски или хибриден велосипед, каквито се намират дори и нови в рамките на бюджета. Говоря за нещо такова - viewtopic.php?f=16&t=175099
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am


Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта