Поначало нещата са сложни, но ще се опитам подробно и може би досадно за запознатите с материята да помогна.
Първо казваш за градско каране, а аз живея в София и не знам какъв е релефа на Добрич, защото съм ходил там като много малък. Все пак по дедукция предполагам, че градските условия са в най-лошия случай сравними със софийските - горе долу равно и тук-там стръмни наклони, които могат да се заобиколят в по-голямата им част.
Първият велосипед - феринито е предназначен от производителя му за каране в планински условия, макар и да е начален клас. Той не е подходящ за града зарадишироките рошави гуми и предавките и най-вече това, че па незнайни причини най-голямата плоча на курбела е с 42 зъба вместо с 44 или 48, докато по-малките са с 34 и 24 вместо с 32 и 22 например. В града се кара често на най-голяма плоча и тази комбинация 42:11 при гуми 27.5" ще доведе до това да не можеш да развиеш на равно висока скорост. Плюс е това, че вилката се заключва, макар от снимката да не личи да е дистанционно, както пише. Ако го вземеш, ще трябва рано или късно да му търсиш по-гладки гуми, което за този размер капли е трудно или поне скъпо /образно казано 30 лева за гума/. Отделен е въпросът за геометрията му, която е доста агресивна, тоест при всеки размер рамка, дължината й е доста повече от височината, което означава много приведена напред стойка, което не на всеки му харесва особено за града. Пробвай и прецени, но не само да седнеш, пробвай да покараш поне за 5 минути.
Другите два посочени от теб са доста по адекватни за градски условия, защото са с гуми за тази цел, по-бързи предавки, по-леки, но и без заключващи вилки. Към тях може да се прибави това -
http://screambikes.eu/bg/velosipedi-gra ... -2015.html което е със заключваща вилка, но гумите на другите два са по-добри /все пак гумите са последният критерий за избор, за 28 цолови велосипеди изборът е огромен и цените са по-добри/.
Има и велосипеди с твърди вилки на още по-ниски цени, но вече ти си прецени.
П.С. заключването на вилката е полезно за каране по асфалт и особено за изкачване, защото намалява загубата на енергия при педалиране. Всичко обаче е въпрос на приоритети. Ако караш бързо - шосейка, ако караш лежерно - градско, хибридите са по-средата и т.н.
Ако минаваш 1-2 км всеки ден по асфалт всичко ще ти върши работа, но с мека вилка ще ти е комфортно, с пълен твърдак ще си по-бърз.
П.С. 2 Ако има дистрибутори на спринт и на крос не би трябвало да е проблем да им кажеш, че си харесал от сайта този модел, но искаш да проваш размер х и размер у например. Предполагам ще поръчат и така. Пък и едно ходене до Варна точно юли - август едва ли ще ти се отрази зле
