Виж това -
http://koleloto.bg/product/1086/cross-2 ... -2015.html и това /моят градски след ъпгрейд/ -
http://1bike.bg/portfolio/puch-reborn/ Като се абстрахираш от седалката на моя, която е малко вдигната отпред заради разглобяването, това са перфектният нов и съответно стар велосипед за градски условия - асфалт, спирания, тръгвания и паваж, де факто черният път е по-добра настилка от средно статистически асфалт, но зависи от пътя и асфалта. Като извод ти трябват гуми 28 цола за мекота на движението и обиране на вибрациите, къс преден /горен/ триъгълник и по специално горната тръба от седалката до кормилото, къс заден триъгълник /задната гума почти да опира в тръбата по средата и най вече ниско средно движение /тръбата между задната главина и средното движение да се издига в посока задната главина/
Първият ми пример е малко не съвсем подходящ за черен път заради тънките гуми, но такова колело е толкова маневрено колкото и мтб с 26 цолови капли, защото последните са с по дълк преден триъгълник и от приведената напред стойка не може да се маневрира добре, а и да може, съмата дължина на рамката ограничава.
Тези двата ги давам само за пример, иначе за твърите цели и ако бюджетът е около 500 лева -
http://bikesport.bg/bg/products/2197-sp ... ot_--2014-хибридни-велосипеди_ или
http://koleloto.bg/product/1085/cross-2 ... -2015.html Единият е с някаква амортисьорна вилка за сити байк, т.е. все едно никаква предвид геометрията му, но все пак помага да не друса на ръцете, има и широки гуми със защита от пробиване, коет оси е важно все пак. Другият е с твърда вилка, леко неадекватна на рамката, защото се ползва еднаква рамка за твърдата и за меката вилка, гумите са по-тесни и без защита май.
Аз бих избрал спринта, заради гумите и вилката /на такава рамка мека вилка седи по-добре, виждаш с твърдата как се получава визуално/. Не случайно големите марки като правят хибриди с твърди вилки, ги правят с по-дълга челна тръба /тази най отпред/, за да изглежда адекватно твърдата вилка.