evin написа:Оправията е да се въведе регистрационен режим на велосипедите с регистрационна табела под надзора на КАТ или друга организация (по-добре). Такива регистрационен режим е имало пред 1944 г. в БГ, монтирали са се регистрационни табели на предния калник на велосипедите. Всяка покупко-продажба на цял велосипед или само рамка да минава през (пре)регистрация и нотариус. Всяка рамка да си върви със сертификат ("талон") със сериен номер и собственик. Не може за някакви пикливи мотопеди за по 300-500 лева и за газово и въздушно оръжие да има подобни режими, а за скъпи велосипеди (стандартно 1000+ лева), които се крадат поголовно, да няма. Съответно да има наказание за нерегистриран велосипед.
Не думай!








 
   
  




 , не оставяш колелото без надзор и точка.
  , не оставяш колелото без надзор и точка.  Всичко друго е излишно, пък изобщо да не говорим за нотариуси, все пак да не забравяме, че голяааама част от велосипедистите са под 18, което автоматично ангажира родители и тн.
  Всичко друго е излишно, пък изобщо да не говорим за нотариуси, все пак да не забравяме, че голяааама част от велосипедистите са под 18, което автоматично ангажира родители и тн. 



