ЧестоНеадвкватен написа:Джани, какво стана, оправиха ли ти спирачката?
ЧестоНеадвкватен написа:Мислех да ти пратя мойта спирачка да видиш дали с нея ще стане ралтата ама щом сичко е наред
half написа:Браво,само че не те видях, за малко и аз да се метна в храстите, но успях да прескоча човека който падна пред мен (за жалост събори и един железен малчуган на 8-10 години). Посме стигнах до стършелите и докато ги чуя ми набиха две инжекций в задника и една в ръката и за капак изгубих маркировкта на два пъти за по 15 минути и последните 20-30 метра преди финала ги бутах
Като за първо състезание ми хареса ама много далече, аз май не си падам много крос кънтри карач.
ЧестоНеадвкватен написа:Виж на рамката колко пише че е допустимо. То шините ще я поберат. Относно лапата, никви проблеми нямаш.
hatamoto написа:Относно вилката - много е вероятно да е поради ниските температури.
Спирачката можеш да си я нагласиш и сам. От болтовете, с които е за хваната за вилката.
Продължавай в същият дух! Първото ми по-сериозно колело бе GRX8.
Поздрави!
ЧестоНеадвкватен написа:Ако си вкарал каплата докрайне не би трябвало всеки път да настройваш спирачния апарат но е възможно докато си стягал QR'a да се е разместил малко и за това.
hatamoto написа:Джани, що не пробваш да видиш дали ще ти бъде удобно. Внимавай само да не разместиш чашките на вилката. Подпри колелото така, че да е стабилно. Развиваш болта на капачка та на вилката, развиваш болтовете на кормилото и на стрежена и действаш. Със спейсърите също пробвай, като ги местиш над и под лавата. Шайбата над челната конусна тръба само не питай. Спейсърите бе ги премахвайки, просто ги мести.
Поздрави!
Alexi написа:нищо особено .. после трябва да се регулира хлабината - нещо което така или иначе трябва да се прави ако развиеш лапата
Alexi написа:нищо сложно няма ,с натягане на централния болт при развита лапа регулираш хлабината на вилката в чашките така ,че да няма луфт но и да не се върти с усилие след което стягаш лапата и вече лапата държи стержена на вилката в това положение .. внимавай със стягането щото лапата е алуминиева и ако превърти някой болт става за изхвърляне или ремонт при стругар
joroblob написа:За магнита забрави! Никакъв шанс проблема да е в него! Ако те разбирам правилно - отчита си правилно но само при 30км/ч ти дава грешка? Ако е така ми звучи по скоро като софтуерен проблем отколкото нещо в хардуера!?! Иначе ако не си сменял батерията досега по-добре го направи! Средния живот на батерията - поне за моите "сигми" е около година! Само внимавай ако искаш да си запазиш общите данни (км. време) си ги запиши преди да сменяш батерията, защото е възможно да нямаш флаш памет и да се нулира с изваждането на батерията! Пък ако има и копче за ресет ползвай го (данните се истриват!) нали знаеш за уиндоуса - рестатртирай и ще се оправи! Иначе за друг възможен проблем се сещам (който имах аз) е да ти е инертен сензора (ампулката срещу магнита) при мен се проявяваше над 35-40км/ч почваше така да отчита все различни и все по малко над тези скорости! Тук единственото каквото може да направиш е да го замениш с друг или ако си достатъчно сръчен да го замениш с такъв от някоя стара клавиатура (почти същата е ампулката на копчетата).
Назад към Радост за окото (видео и снимки)
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта