Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.
Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20
Знам, че има много подобни теми, но все пак, предпочитам да си задам въпроса. Искам да си купя велосипед, който ще бъде каран главно в града, но обмислям да карам и XC от време на време. Висок съм 175, дължината на краката ( измерени така: http://www.arbcyclery.com/articles/inne ... t-pg91.htm ) е 19". Кой е оптималният избор за нов велосипед около 1000 лв?
Наскоро видях че Крос са пуснали интересен модел: http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... n-mat.html Доста хора си купуват МТВ-та и ги карат градско. Може би това е тяхното предложение за подобни случаи. Ако се кара ежедневно (вкл. дъждовно) и по асфалт, гумите и калниците са доста адекватни. Геометрията си е ХС и ако то е по умерени терени, и вилката ще бива. Може тая концепция да ти допадне, а размери като за теб има. Иначе и това класическо МТВ е добро като за бюджета ти: http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... l-mat.html -стига да го има. Огледай и другите модели. Ако само градско караш и рядко по черни пътища и пътеки и това: http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... n-mat.html ще ти върши добра работа -даже ще е по-бързо.
Така поне е ясен типът велосипед. Доста хора си купуват джипове за градско и шосета с идеята някой път да отидат на пикник. Ако обаче си мераклия за офроуд -и го реализираш сравнително редовно, ще преживееш страничните ефекти на МТВ-то по асфалт. Иначе Еуфория-та за тея пари е чудна, стига да не изтървеш промоцията.
Компоненти аливио, ХСМ курбели, спирачки най-нисък клас хидравлика, не особено добра вилка - тва сигурно тежи 15 кила. И гаранцията пази боже да се наложи да я ползваш...тая марка muddyfox прави колела за продажба в английските супермаркети.
Еуфорията е велосипеда, който за парите си до края на месеца дава най-много - въздушна вилка със заключване от кормилото, 30 скорости с SLX дерайльор и т.н. Възможно е да ти се прииска смяна на периферни компоненти и каплите, ако ти са тежки, но по добре да се сменят дребни и евтини неща, отколкото да ти се налага да ъпгрейдваш скорости или вилка, защото тогава ще се набуташ повече.
мекица с вилка ХЦР другата оферта е по интересна с вилка рекон че и с 15 ос ,но да купуваш от сега нататък 26" не виждам смисъл .. еуфорията бих взел аз
Какво имаш предвид, че отсега нататък няма смисъл да се взима 26"? И аз съм си хареса еуфорията, но не знам дали 29" ще е подходяща за мен. Аз съм 170см и в момента си карам 26" с 440 рамка. В един магазин ми казаха, че не препоръчват много 29" за моя ръст.
ами стандарта постепенно отпада ,поне при ХС велосипедите .. доста марки нямат вече модел на 26" - от друга страна има нечовешки изгодни предложения за маркови капли и хубави гуми за 26" ,както и велосипеди втора ръка тъй като всеки минава на нещо с по голям цолаж вече
Бюджетът май се вдигна до към 1.5к докато стане време да го купя. Та сега се чудя между: RAM HT2.1 (евентуално със сменена вилка) RAM Core.1 RAM XC.One.3 Trek X Caliber 9 2015 - нов, но без гаранция (купуван в чужбина) Cross Bigfoot
Колело за 1 500 лева за предимно градско каране и от време на време черни пътеки ми звучи като за хибрид висок клас /като пример нещо такова http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... -mat.html/ или два велосипеда - един градски и един МТБ
Нямам място за съхранение на повече от 1 велосипед. Живея в Младост 4, на 1.5км от работата ми и съм много близо до Витоша. Решил съм когато мога, да карам във Витоша, за това предпочитам да е XC.
Е, па значи ти може и даунхилско колело да си купиш :Д Виж, до Борисова малко по-бавно ще стига, ама пък ще предоставя допълнителна стабилност по време на алко- , хм, развеселения път на обратно.