vencil написа:Ще си взимам една резервна вътрешна гума но е с френски вентил, в момента карам с автомобилен вентил и въпросът: Френският няма ли да хлопа в по-широката дупка? Това пречи, не пречи и някакво решение ако пречи?
Vorac написа:vencil написа:Ще си взимам една резервна вътрешна гума но е с френски вентил, в момента карам с автомобилен вентил и въпросът: Френският няма ли да хлопа в по-широката дупка? Това пречи, не пречи и някакво решение ако пречи?
Карах последните месеци с две капли за автомобилен вентил, с вътрешни гуми на френски. Градско (до работа), но вкючително сняг, киша кал дъжд. Хич не съм знаел, че има адаптери, пръстенчета и прочее.
donpeev написа:Тоя литър като махнеш колчето там ли ще го изсипеш?!Много ясно, че не става. Има си специални смазки за колела.
donpeev написа:Тоя литър като махнеш колчето там ли ще го изсипеш?!Много ясно, че не става. Има си специални смазки за колела.
psixopat написа:Някой да има стара и износна плоча 42 зъба (по възможност на Truvativ), която да не му трябва и да е склонен да се раздели с нея, срещу разумно количество бира. Трябва ми да й изрежа зъбите и да си направя Bash Guard
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
Дано ти се счупи climber-a докато караш DH или ФР лайно
marsa написа:Като започнат да луфтят толкова много, че да те дразни. Тоест да се клатушкат съвсем свободно в педалите.
Дано ти се счупи climber-a докато караш DH или ФР лайно
Alexi написа:смъкни приемника надолу към главината ,съответно и магнита .. това ще ги приближи
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта