Alexi - а доволен ли е от превключването? С каква касета е бил преди това?
Иначе цената и теглото са супер - по-евтино и по-леко от ХТ касета с някой екстендер.
The 1×11 drivetrain range has been extended to a super-wide 11-46T range providing optimal gear choices for all-mountain riders and enduro racers. The new CS-M8000 cassette is compatible with XTR M9000 and DEORE XT M8000 drivetrains and has a target weight of 450g.
Pr3d4t0R написа:http://www.pinkbike.com/news/ethirteen-trs-cassette-review-2016.html
Четейки коментарите, най-доброто за по-ограничен бюджет е 1х11 ХТ. Ако бюджета е развързан Sram предлагат доста по-ниско тегло.
radeviq написа:Нямам спомен да съм го мяркал назад в темата, така че ето - Sram NX...
spirov92 написа:http://singletrackworld.com/columns/2016/06/12-reasons-1x-drivetrains-suck/
zImage написа:От известно време съм с XT M8000, обаче 32T отпред на 11-42T отзад ми е малко тегаво на най-стръмните изкачвания...
b1k3ra написа:zImage написа:От известно време съм с XT M8000, обаче 32T отпред на 11-42T отзад ми е малко тегаво на най-стръмните изкачвания...
А как е на асфалт примерно за междуградски преходи?
zImage написа:Мисля да разширя фаската на гарбарука
Alexi написа:много красиф тоя екстендер ,колко грама става общо касетата с него ?
emo_gp написа:Здравейте колеги! Интересува ме някой от Вас кара ли с 28т отпред и още проблем ли е ако се ползва вътрешното място на курбела (64bcd) за венец?
emo_gp написа:Благодаря за отговора, замислил съм да мина от 2x10 на 1x10, с 28т овал на 11-42. Карам 95% черно та събирам мнения от хора с опит!
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта