Първия е един Шокблейз - http://www.shockblaze.com/bg/%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8/CROXER-Plus-Man-XT-Bg.html - искат му 1100 лв.
а втория CROSS QUEST MAN - http://www.crosscycle.com/bg/catalog/trekking-1/quest-man-74.html - на него му искат 1270 лв.
Предполагам че и двата са долу-горе от един и същи клас. Кроса е малко по-скъп и ако може да ми кажете за повечето си пари какво повече предлага от Шокблейза?
И друго искам да питам - дали тези велосипеди ще са достатъчно издържливи на каране в градската джунгла. То карането в града си е чиста проба оффроуд каране - високи бордюри, разбити тротоари, потънали шахти, дупки всякакви... Гледам че са с тънки гуми - ще издържат ли на блъскането по дупките в града.
Гледам че и двете са с предна динамо главина. Не съм карал досега с динамо главина и искам да питам - те по-лесно ли се чупят от обикновените главини. Все пак са с повече части вътре и по има какво да им се чупи.
И накрая за размера на рамката. Аз съм висок 176 см., 76 кг. кракът ми е дълъг 79 см. и според повечето калкулатори за размера на рамката трябва да избера 52-53 см. (21") за градско колело. Не е ли малко голямо това или за градско колело така трябва да е. Четох че градските колела трябва да са по-големи от планинските, за да са по-удобни. Има ли такова нещо за размерите?
И последно вече наистина

Например нещо такова CROSS GRIP - http://www.crosscycle.com/bg/catalog/mtb-5/275-grip-105.html за 1130 лв. Слагам му калници и багажник и си джиткам спокойно из градските дупки. Как мислите? В сравнение с горните по-добре ли е за града или да заложа на истинско градско колело. Или пък за града и са разходки извън града няма нужда чак от толкова здраво и стабилно колело?
Благодаря на всички включили се със съвети.
