kawasuna написа:Колеги статистически горе-долу през какъв интервал пукате гума,или по-скоро колко пъти в годината?Гледам че понякога хамалогията е доста голяма с направата на подобна система.Та не е ли по добре както правя аз-нося си 2бр.вътрешни гуми+щангички+помпа,та стане ли проблем слагам вътрешната гума и продължавам,а след като се прибера си лепя спуканата гума.
Другото предимство, е че може да се кара с по-ниско налягане без опастност от прещипване на вътрешната, а ниското налягане дава по-добро сцепление.
За пукането - ако трябва да смятам колко подмокрения имам по задната гума за тази година сигурно ще се съберат 20 с различни размери, като някои със сигурност не съм ги забелязъл. Хубавото, е че не съм спирал да припомпвам или сменям гума а ги виждам след като се върна от каране, но и тогава не трябва нищо да правя.
Та всеки си решава според карането кое е по-добре за него.