от newbiebg » Сря Апр 12, 2017 6:33 am
Благодаря ти за питането, Lucky Loser. :-)
Под това, че колелото ми издържа на всякакви терени и препятствия - както се казва "куче марка" - имам предвид, че е видяло бая друсане и съпротивления - по павета, по бордюри, по дълбоки коловози в асфалта (като тези на Орлов мост, когато се пресича "Цариградско" в посока Военната академия), по улички с разбита настилка и дълбоки процепи - навсякъде се държи отлично, да чукна на дърво. Обикновено го карам по асфалт, но понякога се случва и да има друг тип настилка и до момента не ме е изоставяло в трудни моменти. Хората от "Макском" (производителите на велосипеди "Спринт") са си свършили наистина перфектно работата.
За момента най-много дертове имам със задната капла или по-точно сигурно иде реч за самата шина, която ще я сменя в най-скоро време, след като един мотопед ме удари отзад и я счупи. Тя и без това бе проблемна, но сега още повече. И въпреки контузията, и тя се държи геройски все още. На следващо място са скоростите, които на моменти ми създават главоболия, но общо взето си работят много добре. И на трето - спирачките, където трябва да сменя калодките. Като цяло, колелото е много стабилно и аз съм доволен от него и засега не мисля да го сменям с друго, след време ще видим. Но си ми е много верен боен другар, и в хубаво, и в лошо.
---
Верен почитател на велосипеди "Спринт" и техния производител "Макском",
http://maxcombike.com/. Имам и много топли спомени и приятни емоции с велосипеди "Балкан" (които по едно време се казваха и "Weekend") на завода в гр. Ловеч.