kawasuna написа:Приятели мисля да си правя и аз гумите без вътрешна,та да попитам за капла ETRO 622x23мм.каква лента трябва да си поръчам,като ширина?
galileo написа:Здравейте,
минаха две седмици и гумите ми не спираха да спадат, всеки ден по-малко. Вчера вечерта, по съвет на колега от крива спица, свалих гумите и с дунапренче със сапунена вода започнах да изследвам гумите. Оказа се, че изпускат около вентилите, използвах тази техника за уплътняване на каплите. С каплите няма никакъв проблем, през никой от ниплите не се образуваха балончета, явно дукт тейпа не държи като се лепи едно върху друго.
Единствено с горила тейп ли става работата или има някаква друга хитрост при залепянето на винтила?
по-добре една дупка с шило от колкото срязване на кръст, по-добре се получаваPr3d4t0R написа:... и после леко срязване на кръст е сработвало при такъв проблем.
moridinbg написа:10 дена с русенския каучук - Доста по-течен е от mold builder-а по клиповете и темите в mtbr. Само около 1/4 (обем спрямо каучука) допълнително вода и/или гликол му трябва.
Има перфектни свойства - стои си течен, но при механично разчовъркване веднага се втвърдява. Доста е филмиращо, защото първо капнах малко на земята да видя за колко време втъврдява и няколко минути нищо не се случи, кото ме притесни малко, в момента, в който почнах да го разбутвам с пръст веднага стана на гума о.О
За поръчки - Протекс на 0817 756 50 или 0817 734 40. От там ми дадоха телефона на човек, който прати, но най-добре звънете на фирмата.
moridinbg написа:Тя формулата не е кой знае колко вълшебна - каучуков латекс, амоняк, вода, Polypropylene Glycol /антифриз/. По чуждите форуми слагат slime за автомобилни/тракторни гуми, но единствено заради частиците вътре. Те са за да има по-добър шанс да запълни по-едри дупки.
За тия по-едри добавки напоследък в мтбр гледам е станал доста популярен царевичен грис - corn meal - едросмляно царевично брашно. Шредирана зкуствена трева също е популярно. Шредирана гума (външна, вътрешна) води до сплъстяване на всичко вътре на топка. Някои хора са доволни от косми?!
Има 150 страници тема в мтбр, но е безсмислено да се чете цялата - на 20 страници се почва от начало с нови хора. Работещата рецепта е г/д това с малки вариации.
Акрилният латекс (това, което знаят като латекс 98% от хората) много се сплъстява и като цяло не се справя никак добре спрямо каучуковия.
Антифриза се използва не заради алкохолите, а заради пропилен гликола - освен че предпазва от замръзване (което в тюблеса не е от значение нормално), той забавя и изпаряването на водата, което е доста по-важно.
Колко излиза - ами при 1:2 латекс към вода, пренебрежимо количество амоняк, гликол - към 10-12-15лв/литър трябва да дойде, ако се намери най-после тъпия каучук. Другото е, че добре забъркан, става доста по-малко на топки и издържа доста повече от Стан.
Мен от Зебра ме отрязаха - не продавали латекс. Аз изрично писах, че търся натурална гума. Толкова и им се е занимавало, като са видяли, че пускам допитване за 1-2 литра...
@X_NRG, твоя колега ако изрови пак контакта би било супер. Писах на някакъв уж мейл на Протекс - нула внимание.
БТВ има още един Протекс, в Хасково или Кърждали - те се занимават с платове и текстил, да не им пишете погрешка (:
moridinbg написа:Пропиле нгликолът е силно хигроскопичен и забавя изпарението. За това се ползва (: Нямам представа глицерол/глицерин как ще се държи спрямо него. Този експеримент не съм го правил.
Антифризът за коли е токсичен. Също върши работа, но е хубаво да пазиш ръцете с ръкавици и ако нещо стане в гората и гумата изплюе бозата, ще изхвърлиш доста отрова
Пробвали сме да заместваме каучуковият латекс с какво ли не - ами не е намерен работещ заместител. Просто нищо няма свойството на каучука при механично усилие от течен да стане твърд...
Грисът се раздува и става качамак - също пробвано (: След време може и да почне да се разваля.
Като цяло разните фибри и парчетии вътре до известна степен помагат за запушване на малко по-големи отвори, но всичко пробвано до момента осезаемо ускорява процесора на образуване на топки от бозата и според мен е по-добре да се избягват и да се ползват фитили за големите пробойни.
Струва ми се, че се вкарваш в големи приключения с тея пълнени вътрешни гуми. Защо?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта