Кратък отговор: Ареал ърбън.
Дълъг отговор:-дори името е достатъчно показателно и е създаден точно за такъв периметър. Гумите са достатъчно (и не прекалено) балонни и при умерено налягане хем носят на бой, хем возят комфортно. Тройният венец отпред не е много по-тежък от двойния (на Драг-а), но дава доста по-голям обхват на предавки. На равно двата велосипеда ще са с почти еднаква мах. скорост, понеже по-големият външен диаметър на балонните гуми ще компенсира разликата -2 зъба в най-външните венци. При изкачване обаче третия (най-вътрешен) венец отпред е огромно предимство -заедно с най-големия отзад -който е 34 зъба (спрямо 30 на Драг-а). Дисковите спирачки са механични, което означава че ще ти трябва по-голяма сила на стискане върху лостчетата, но за сметка на това ще спират по-бавно, понеже "работната им окръжност е много по-близко до главината, отколкото при Ареала -където е максимално до гумата. В сухо Ви-брейка е по-добър като спирачна сила и модулация, отделно компонентите са в пъти по-леки и безпроблемни отколкото мех. дискови спъначки. На мокро те имат някои предимства, но само ако гумите са в дълбоки локви. Ти решаваш колко % от времето караш в обилен дъжд и колко % по сухо. При еднакви височини на рамките, тази на Драг-а ще е по-къса и по-неудобна за обкрачване, заради иначе интересната гърбица на горната тръба, точно върху която ще се нахендриш, слизайки "аварийно" от седалката. Иначе Драга "хваща окото", но и Крос-а е красавец, просто от далеч изглежда утилитарен, но отблизо е стилен и лаконичен:
https://www.youtube.com/watch?v=GYY4Q3HuyeQ Цените на двата байка са ти ясни.
Кроксера не е удачен за градско, понеже е хибрид и силата му е в компромисите. Удачен е по черните пътища и горски пътеки (ако излизаш лек офроуд), за сметка на което има излишни неща по асфалтови шосета и улици. Голям венец 44 зъба е далеч от скоростта на горе обсъжданите, а да имаш "мека" вилка и да я караш заключена е "нон сенс". Макар и заключена, ще има малък ход и ще "размазва" леко траекторията, отделно си тежи. Иначе правилно е намалена цената му, но тея хидравлики Промах ???
Най-добре естествено огледай и 3-те на живо, и най-вече си избери правилен размер рамка, понеже това е по-важно от компонентите.