Сигурен ли си, че не става въпрос за вътрешната ширина на шината (разстоянието между двата борда, дето лягат бордовете на гумата). При 2,50 според мен ще ти е идеална по-широката шина. При по-широката шина бордовете на гумата са по-раздалечени и се променя формата на балона. Гумата контактува с повече грайфер към терена и е по-стабилна в завоите. Крайните странични грайфери ще се включват при много по-малък наклон на колелото, отколкото ако е тясна шината. Широките гуми, поставени на тясна шина се сучат и контактуват само с централния грайфер, което може да се компенсира с по-ниско налягане, което пък може да доведе до излизане на гумата от шината при завиване с висока скорост.MacLeod написа: какъв вътрешен диаметър на шината би бил повече подходящ - 25 мм или 29 мм ?
banzai написа:Още малко интересно по темата:
https://noblwheels.com/blogs/news/2-5-m ... -tr45-rims
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.
Alexi написа:Грег Минар кара 25мм вътрешен ,значи това е макса който дава някаква полза и това за про даунхил .. за ендуро вероятно доста по тясна шина ще е максимално ефективна ( все пак и теглото има значение ,не всичко е спускане както при ДХ )
moridinbg написа:...
Максис гледам са почнали да си правят гумите в W разновидности - за широки 30+мм шини и то дори на 2.3-2.4 гумите си. Интересно, при положение колко са тесни попринцип, каква им е презумцията.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта