Разликата в дължината на Tt-a при Cube ST=62, спрямо Tt-a Cross ST=60 cm е от 0,2 cm/Travel/ до 1,3 cm/Quest/(което е нищо). За сметка на това Cross-a ще се обкрачва по-лесно защото е с 2 см по-нисък и няма да ти задира на чатала. На практика 1 кг по-тежко колело, не е кой знае какво. Моя съм го товарил като магаре и няма спиране или пък огъване. Набере ли скорост - на подходящата предавка си върви без проблеми, включително катерне на стръмни баири.
Както казва Carmo няма смисъл да сменяш спирачки или други компоненти. Вземаш си добре оборудвано и окомплектовано за твоите нужди колело. И като ти го доставят му се яхваш и го караш поне 2-3 години без проблеми и ремонти.
Ако си вземеш Cube(или нещо друго -
http://www.stevensbikes.de/2018/index.p ... lang=en_US също е късичък) ще видиш, че карането навън ще е доста повече от 15-20 % извънградско.
Аз си взех Urban байк, но го карам само извън градско. Карането в града не е никак очарователно и завладяващо колкото велопоход сред природата.
