Bender написа:И колко коректно ти се вижда някои да си плащат за реклама а други да им е позволено да си имат такава тема ?
Какво ще стане ако всеки магазин си пуска тема със оферти и цени в форума
evilzet написа:Явно модата е важен фактор, което е разбираемо.
Емо, ти като шосейкаджия, ще ме разбереш. Всеки говори за обхвата, как почти нямало загуба, но не и за стъпката между отделните предавки. Аз съм много чувствителен към даден, оптимален за мен, каданс и искам да имам максимално плавна промяна на съотношението, за да си го поддържам. Това с 1х не мога да го имам при най-мощните предавки.
Не ти ли липсва, но като те знам как катериш, сигурно не?
Bender написа:Бе чак шок не са,те няма от какво да се притеснявам повярвай ми .
По скоро българските фирми трябва да се притесняват от цените и качеството на CANYON да речем и новите модели за 2018 примерно ( и не само).
Спирам да пиша че пак ще съм лош и неразбиращ
Bender написа:Бе чак шок не са,те няма от какво да се притеснявам повярвай ми .
По скоро българските фирми трябва да се притесняват от цените и качеството на CANYON да речем и новите модели за 2018 примерно ( и не само).
Спирам да пиша че пак ще съм лош и неразбиращ
thepowerofone написа:Само адмирации мога да изкажа към Pulse, една българска марка така сериозно да се намеси в този сегмент!
Въпреки това, като цяло се затвърждават някои наблюдения при българските велосипеди, а именно мааалко по-евтин монтаж на маловажната периферия и мааалко недодялана изработка на рамката. Никога не съм имал проблем с български рамки функционално, че даже и визуално, но в момента, в който човек попадне на "марков" велосипед, вижда разликата в изработката на рамката. Понеже от известно време искам да си взема нещо от порядъка на РС1, да си кажа направо какво ме възпира да го поръчам и да се оглеждам за Radon Swoop 170 8.0 - безименно комрило и лапа, безименни главини, безименна седалка и донякъде фактът, че каплите са "домашно" производство. Като дава човек 5к за колело, дали ще е 4.9к или 5.2к, няма особена стойност. И осъзнавайки разликата в изработката на рамките, еми за 5к трябва да ми става "густо" на душата, само като погледна колелото. Друго си е примерно при Радон-а да видя ДТ-суис уийлсет, Ергон грипове, Рейсфейс кормило. Вилката при Радон-а е малко по-скъп вариант, шокът е друг разряд направо.
Разбира се, РС1 има Х1 курбел (много ме кефи плочата без паяк), дерейльор и команда, за разлика от ГХ при Радон-а. Дилемата е "тежка".
Идеята ми не е пряко да сравнявам двете оферти, а да кажа кое ми се вижда небалансирано в окомплектовката на РС1. Не очаквам оферта с постиженията цена/качество на немските марки, но мааалко по-класна периферия, дори ако трябва да се коригира цената.
Но си е факт, че другите български марки дори не ги обмислям като вариант. В момента карам Cube, за тяхно съжаление, и със сигурност не съм малцинство сред хората с чужд, скъп велосипед в България.
Gvt333 написа:...
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта