vgb_ написа:Не разбирам много от части и монтажи ,затова се допитвам тук.Общо взето гледам някой намален модел и си мисля,че е добре,но едва ли е точно така.
Харесвам cross като визия.Този е намален тук http://bikeroom.bg/produkt/cross-29-big-foot/ и ми е фаворит.Има и по-нови като година на същия модел big food ,но са по-евтини и предполагам са по посредствени части.
Ходих в магазин и ми предложиха това http://www.velozona-bg.com/shop/level%20b4%2017.Продавача много го похвали.
Гледам и този велосипед е доста намален https://www.shockblaze.com/bg/%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8/R9-29-RACE-2013-Bg.html,само s размер е и не знам дали ще ми е добре.Аз съм 174 висок 72 кг.
Bender написа:От всички изброени рамката на полския кросс е с най-модерната геометрия .
Компонентите на БГ кросс са малко по скъпи.Просто си прецени сам кое е по важно за теб.
Удобна рамка или малко по скъпи части .
Bender написа:Челото е 44мм с чашки без проблем може да си сложиш вилка с конусовиден стержен
carmo написа:XL-a на Бигфут 29" е 594см, мерена по самата горна тръба. Ако се мери хоризонтално (до колчето на седалката -като при Пулс, ще е около 610см. Разликата не е фрапантна.
carmo написа:XL-a на Бигфут 29" е 594см, мерена по самата горна тръба. Ако се мери хоризонтално (до колчето на седалката -като при Пулс, ще е около 610см. Разликата не е фрапантна.
carmo написа:Препоръчваме го, понеже е най-доброто за парите си от 3-те колебания на автора. Това си е нормално ХС. Предполагам си пробвал колелета с челен ъгъл 65, 68 и 71 градуса, усетил си разликата в "пътното им поведение" и знаеш защо и какво компенсира най-големият ъгъл, особено при 29-ките. Отделно, тези стойности понякога са плаващи спрямо реалните на байка. Никой не отрича развитието, но напоследък то е в посока по-добър състезателен пърформънс, който често надскача ежедневните нужди и цели на подобен клас велосипед, и лежерното му използване се превръща в компромис. При този байк нещата са добре, историята помни доста печелени с него състезания и все още си е чудесна "евридейка" за покоряване на природата. Какъв е смисълът тогава да пълним главата на автора с цифри и да спорим до колко всяка е важна, при положение че геометрията е базова, но ергономичната поза която осигурява е персонална, според личните атропометрични данни на всеки ездач. Има достатъчно възможности за прецизни настройки, включително (ако реши че му трябва) и промяна в челния ъгъл, чието намаляване снижава ресурса на вилката. Предполагам за него е достатъчно че Бигфутът е доста добра машина на достатъчно добра цена. Взема, кара и ако иска оптимизира себе си и нея.
Bender написа:Това колко би дал си е лично твоя преценка vankata_78
Факт че се продават в 44 страни говори само по себе си дали се купуват или не .
Ако си заинтересован погледни https://kross.pl/en/kontakt/dystrybutorzy
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта