от marsa » Пет Фев 02, 2018 7:58 pm
Не си първият нито последният с подобен проблем, особено пък при по-евтини рамки (и други компоненти) си е масово. Колкото до цели сглобени велосипеди, там още по-лесно ще минат несъвършенства и неточности, за които ще научиш на много по-късен етап, например когато нещо вече е повредено, или пък обслужваш консумативи и разбереш, че сглобката е била "натаманена" за да се сглоби велосипеда.
В този случай най-вероятно едно правилно челосване решава проблема. Може да се наложи да припилиш странично и отворите за болтове на калипера, ако няма толеранс за странично изместване.
Пиленето на ръка не е много подходящо, но все пак ако нямаш друг избор, добър трик за да запазиш двете места на захващане в една повърхност е да обхванеш с шкурка метално блокче и с него да работиш по двете повърхности.
Ако отнемеш прекалено много материал ще трябва да го компенсираш с шайби между рамката и калипера. Между калипера и главите на болтовете задължително трябва да сложиш от показаните горе регулиращи шайби.
Кучетата си
, колелото си
.