Pr3d4t0R написа:Рамката му е за прав стрежен...
vvd написа: Ако някой ме "светне" по въпроса за помпите за вилка-от къде да купим някоя не много скъпа и имат ли разлика? А всъщност трябва ли ни или нагласена в сервиз по определен начин вилката си работи до някоя повреда или профилактика?
Included in delivery: fork incl. star nut
imarh написа:Здравейте,
Интересува ме дали накой е сменял именно Suntour XCM(или сходна пружина) с Manitou Markhor, защото съм пред абсолютно същата дилема? И конкретни впечатления от ъпгрейда от първо лице?
kibrorgat написа:imarh написа:Здравейте,
Интересува ме дали накой е сменял именно Suntour XCM(или сходна пружина) с Manitou Markhor, защото съм пред абсолютно същата дилема? И конкретни впечатления от ъпгрейда от първо лице?
същият ъпгрейд направих. разликата е огромна. до сега не бях карал с въздушна вилка и усещането е съвсем различно. малките неравности не ги усещам вече и колелото е доста по стабилно. също така е доооста по-лека от xcm-а.
imarh написа:kibrorgat написа:imarh написа:Здравейте,
Интересува ме дали накой е сменял именно Suntour XCM(или сходна пружина) с Manitou Markhor, защото съм пред абсолютно същата дилема? И конкретни впечатления от ъпгрейда от първо лице?
същият ъпгрейд направих. разликата е огромна. до сега не бях карал с въздушна вилка и усещането е съвсем различно. малките неравности не ги усещам вече и колелото е доста по стабилно. също така е доооста по-лека от xcm-а.
Точно този ефект се търси - Кило и кусур надолу и истински шок, а не просто пружина! Мерсаж! А как седи въпроса със:
- Заключването(бих искал да остане дистанционно и когато пожелая да го щракам от кормилото)?
- Настройките поддръжката/помпането/помпата?
- С 12V компресор за кола имам ли шансове или задължително трябва да мъкна специална помпа с мен за всеки случай.
- Масла? Сервизиране на определен интервал/след спускане?
- И двете са с прав стрежен 1 и 1/8? 9мм ос? Свалям лапата с кормилото, спирачките, махам едната, слагам другата и връщам нещата? Чашките би трябвало да съвпаднат?
Става дума за ей това колело:
https://i.imged.pl/mtb-shockblaze-r6-27 ... okazja.jpg
imarh написа:Точно този ефект се търси - Кило и кусур надолу и истински шок, а не просто пружина! Мерсаж! А как седи въпроса със:
- Заключването(бих искал да остане дистанционно и когато пожелая да го щракам от кормилото)?
- Настройките поддръжката/помпането/помпата?
- С 12V компресор за кола имам ли шансове или задължително трябва да мъкна специална помпа с мен за всеки случай.
- Масла? Сервизиране на определен интервал/след спускане?
- И двете са с прав стрежен 1 и 1/8? 9мм ос? Свалям лапата с кормилото, спирачките, махам едната, слагам другата и връщам нещата? Чашките би трябвало да съвпаднат?
Става дума за ей това колело:
https://i.imged.pl/mtb-shockblaze-r6-27 ... okazja.jpg
billclinton написа:imarh написа:Точно този ефект се търси - Кило и кусур надолу и истински шок, а не просто пружина! Мерсаж! А как седи въпроса със:
- Заключването(бих искал да остане дистанционно и когато пожелая да го щракам от кормилото)?
- Настройките поддръжката/помпането/помпата?
- С 12V компресор за кола имам ли шансове или задължително трябва да мъкна специална помпа с мен за всеки случай.
- Масла? Сервизиране на определен интервал/след спускане?
- И двете са с прав стрежен 1 и 1/8? 9мм ос? Свалям лапата с кормилото, спирачките, махам едната, слагам другата и връщам нещата? Чашките би трябвало да съвпаднат?
Става дума за ей това колело:
https://i.imged.pl/mtb-shockblaze-r6-27 ... okazja.jpg
Грабвай вилката без да се замисляш - разликата е от земята до небето.
Помпа за вилка задължително - 30,40лева
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта