от victortrt » Чет Май 25, 2017 9:46 am
Излишни са тези терзания.
Аз имам стария гранд каньон ТЕ с ви-брейка и градско пълен твърдак стомана.
Гранд каньона в моята модификация /по-добра вилка и главини от настоящите модификации/ е достатъчно бърз на асфалт с 27-те скорости, вилката се заключва при нужда и вярно че има около 2 излишни килограма заради нея, но за сметка на това се кара в града по-лесно по всякакви терени.
С хибрид могат да се карат 40-50 километра извънградско без проблем като изключим умората в ръцете от еднообразното положение на гриповете, но съм сложил дунапренени и сменям хвата от време на време.
Става въпрос обаче за разнообразен маршрут с изкачвания и слизания, /тъй като аз харесвам такива и по логистични причини са ми достъпни маршрути като този до Перник през Суходол и селата, а преди време или ако стана много рано този през Божурище към Брезник / а не за еднообразно каране по равно поле.
Ако си от Младост малко по-хард, но готини са карания от кръговото на Икея - докъдето стигнеш - Бистрица, железница, с. Плана, Ярема и нататък, а после обратно.
При такива маршрути карането е динамично и се променя натоварването, позициите и т.н., което не позволява да се измориш от еднообразието, освен при изкачването до Бистрица.