The puncture resistance is the same as with standard butyl rubber tubes with a weight of only 45g (for 29")
Vuc написа:Доста интересна работа това тубофло..The puncture resistance is the same as with standard butyl rubber tubes with a weight of only 45g (for 29")
Това са си написали в сайта. Ако някой си махне бозата заради тази "разработка" - евала...
icpart написа:По принцип си прав. Предимството е повече в това ако нямаш специални шини или безкамерни гуми. Тогава инвестицията в тези гуми по може да се каже че си струва. Защото преминаването към безкамерни е пак едни поне 200кинта минимум наляти за ъпгрейд.
Но реално пак им е доста висока цената. Ако бяха по евтини можеше и да рискувам да ги пробвам. Освен това изискват и специални лепенки за лепене при пукане. Ако някой някой ден открие супер здрав такъв материал който хем да е гъвкав лек и супер здрав ще убие тогава вече тотално безкамерната технология.
Днес си отворих гумите след точно една година със Стан течност, купувана миналата зима. И в двете гуми (HR2 и DHR2) открих цялото количество по около 120 ml в течно състояние, без твърди образувания и само цветът беше станал сив.outfaced написа:Е как пък става тая работа с 1та година при тебе не знам ...
Аз слагам 90-100мл. само на нова гума (2,3-2,4). После обаче доливам кажи речи на всеки 4 месеца по 60мл. , че иначе нищо не остава вътре. Такъв е опита и на всички покрай мен. Дори и да ми седи предимно накарано колелото, за 4 месеца бозата си изфирясва. Опита ми е почти идентичен с TR и с нормални гуми.
Da Nail написа:И аз имам едно питане. Решил съм тази година да се пробвам и аз тюблес. Шините ми са с дупки за шредер вентил, който тук го няма никъде. Не искам да поръчвам китайщина от ибей или алиеспрес. В bike-discount и chainreactiocycles ги има, ама не си струва да се прави поръчка само за един комплект вентили. Има ли някакъв преходник, или балиго как се нарича, за да сложа на голяма дупка, малкия, грозен и неудобен преста вентил
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта