2danger написа:На разработени вериги става с ръце, ама на нови тц...
Те хората заради това са измислили специални клещи за тази работа. Иначе да има нови вериги от други видове и с различна конструкция и канал на бързата връзка, които действително са направени за скачане и разкачане без помощни инструменти.
I.nfraR.ed написа:Добре, бат Арни. Твоите ръце ако са груби като шкурка 600 може и да успяваш, не знам.
Аз на 11-скоростните КМС (X11EL) с фабричната бърза връзка също не успявам или поне не съм се напъвал чак толкова. Но със стандарното подгъване на съседните звена и напъване навътре не става.
Всъщност на тая новата не съм пробвал да го махам, а само го сложих и за да щракне напънах педала.
Имал съм преди вериги и звена, които можеха да се закопчават и откопчават на ръка без особени усилия, но не бяха 11-скоростни, ако има значение.
billclinton написа:2danger написа:На разработени вериги става с ръце, ама на нови тц...
Те хората заради това са измислили специални клещи за тази работа. Иначе да има нови вериги от други видове и с различна конструкция и канал на бързата връзка, които действително са направени за скачане и разкачане без помощни инструменти.
От това че са ти нежни ръчичките ,недей да си правиш генерални заключения.
Как пък за толкова години не ми се е случвало да не мога да закача(откача)веригата с голи ръци(нямам и познат който да се е оплакал)
При мен и 10-скоростната SRAM верига дойде с "еднократно" звено, което дори според упътването се разнитва с машинка, което естествено го унищожава. Вероятно след няколко разглобявания ще се разлуфти и ще става по-лесно, но едва ли ще може съвсем на ръка, както многократните.marsa написа:До 10 скорости включително има звена които се водят "разгобяеми", те се отварят на ръка от чисто нови.
Boyan1984 написа:Ще се потретя не, ами ще го кажа за десети път - аз да не съм попаднал на някаква космическа технология, та си свалям 11 скоростната верига със KMC звеното на ръка, без абсолютно никакъв проблем?
Те това не го разбирам как така става. И стига с тия разработени и неразработени вериги.
От деня в който отворих чисто новата верига и монтирах звеното го свалям без никакви ядове. А сега, кажете ми че съм лъжец и че не е така.
I.nfraR.ed написа:...
Но ние си ги махаме и слагаме по много пъти. ...
2danger написа:Boyan1984 написа:Ще се потретя не, ами ще го кажа за десети път - аз да не съм попаднал на някаква космическа технология, та си свалям 11 скоростната верига със KMC звеното на ръка, без абсолютно никакъв проблем?
Те това не го разбирам как така става. И стига с тия разработени и неразработени вериги.
От деня в който отворих чисто новата верига и монтирах звеното го свалям без никакви ядове. А сега, кажете ми че съм лъжец и че не е така.
Т.е. искаш да кажеш (потретиш ) хората да вярват на твоите думи, а не на сниманото видео и на специалистите със стотици клипове в мрежата, които показват как се сваля и слага верига с нужните инструменти
А пък клещите за вериги са ги измислили за такива, като мен с „нежни ръчички“, нежно тренирали силови спортове...I.nfraR.ed написа:...
Но ние си ги махаме и слагаме по много пъти. ...
В това е ключът от палатката. Дори може и да не си ги свалял и пак след няколко стотин км. Веригата и бързата връзка да охлабят и да почне да се сваля и слага на ръка. Та тези момченца си мислят, че са заякнали и имат силни ръчички, а другите са с нежни, които не го могат, но на НОВИ вериги! Нови! За 10 и 11 скоростните на Шимано и КМС говорим естествено. Други не съм ползвал и за другите марки нямам мнение как са.
П.С. Както и да е за мен спорът е приключил. Ако някои успее да го направи с голи ръце занятието на нова верига, като тези от видеото ми да заповяда да снима как става номера.
Boyan1984 написа:...Явно още не си разбрал от написаното че има два вида звена.
Boyan1984 написа:Еми нали съм ти дал линк...Ама ти па си в Германия.
Значи на опаковката си пише: Missing Link, Re-usable!
Обаче най-забавното, което досега не бях чел на опаковката е, че и там пише да се използват специалните клещи за махане и слагане
Но в случая може и без клещи.
2danger написа:Boyan1984 написа:Еми нали съм ти дал линк...Ама ти па си в Германия.
Значи на опаковката си пише: Missing Link, Re-usable!
Обаче най-забавното, което досега не бях чел на опаковката е, че и там пише да се използват специалните клещи за махане и слагане
Но в случая може и без клещи.
В случая какво може и какво не е без значение. Хората са ти го написали, че се прави с клещи. Точка!
Това, че на теб ти е забавно е съвсем друга тема. Мога да ти го обясня защо така се прави, но ще стане дълго.
За еднократни и многократни звена не е ставало на въпрос, а за такива, които се слагат с пръсти и такива, които с клещи. Правиш ли разлика?
Мерси за добрината, която имаш, че си ми дал линк. Без твоя помощ, как ли щях да си намеря и да поръчам?!
Всъщност, някъде да съм споменавал, че имам желание да поръчвам...
Boyan1984 написа:Абе я си.......ще се въздържа от коментар, дървеняк такъв.
billclinton написа:Абе "нежния" - като те гледам май си кекав у ръцете.На клипа се вижда че дори и с "специалните"клещи не можа да сложиш звеното.За чии Уй са ти тия клещи тогава
Alexi написа:а аз се чудех защо тази тема е сред най интересните на фейсбук страничката
madsnake написа:Да му се невиди, аз пък точно нея избрах да задам страничен въпрос
Petar_stoychev написа:Сташен спор ....все едно от това как ще си махнеш звеното прави голямата разлика в поведението на колелото.Отделно тая тема почна да става малко махленска ,всеки е свободен да си прави нещата по правилният за него начин
veskoz написа:Безмислено упражнение при компоненти от средния и под него клас.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта